۲۰:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۱

علی نژاد:تا المپیک چیزی نمانده و وقت نداریم

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، مهدی علی نژاد عصر امروز سه شنبه و پس از برگزاری نشست ستاد بازیهای المپیک و پارالمپیک در مورد موارد مطرح شده در این نشست تصمیمات آن گفت: یکی از تصمیمات امروز انتخاب صمد نیکخواه بهرامی به عنوان پرچم...

علی نژاد:تا المپیک چیزی نمانده و وقت نداریم

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، مهدی علی نژاد عصر امروز سه شنبه و پس از برگزاری نشست ستاد بازیهای المپیک و پارالمپیک در مورد موارد مطرح شده در این نشست تصمیمات آن گفت: یکی از تصمیمات امروز انتخاب صمد نیکخواه بهرامی به عنوان پرچمدار کاروان ورزش ایران در بازیهای المپیک بود که به ایشان تبریک می گویم. نیکخواه بهرامی از ورزشکاران بااخلاق و باتجربه ورزش ایران است که سابقه زیادی در تیم ملی بسکتبال دارد.

وی در مورد عقب افتادن حقوق ورزشکاران المپیکی و تعیین تکلیف حقوق ورزشکارانی که در این فهرست نبودند گفت: حقوق ورزشکاران پرداخت خواهد شد. ضمن این که براساس تصمیم اتخاذ شده حقوق ۱۸ ماه گذشته به ورزشکارانی که سهمیه گرفته بودند اما حالا فرد دیگری راهی المپیک می شود نیز پرداخت خواهد شد.

معاون توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش ادامه داد: یک ماه باقی مانده به شروع بازیهای المپیک بسیار مهم و تاثیرگذار خواهد بود. به همین خاطر روز دوشنبه جلسه ای هم در این مورد داشتیم و نقطه نظرات را به روسای فدراسیون گفتیم.

وی ادامه داد: باید در این مدت دقت و تلاش کنیم که ورزشکاران را به اوج برسانیم و در روزهای باقیمانده سلامت ورزشکاران را خصوصا در بحث کرونا حفظ کنیم. در همین راستا روز شنبه واکسیناسیون نهایی و پایانی انجام می شود. البته واکسن ها صددرصد محافظت ندارند و باید همه مراقبت های ویژه را داشته باشیم.

علی نژاد با بیان این که حمایت مالی خوبی از فدراسیون ها صورت گرفته است گفت: تلاش ما این است که کمک بیشتری به فدراسیون ها داشته باشیم تا مشکلی نداشته باشند. به همین خاطر اوایل هفته آینده پرداخت خواهیم داشت و قبل از المپیک هم بازهم پرداخت دیگری خواهیم داشت تا فدراسیون ها بدون مشکل مالی باشند.

وی در مورد تعداد سهمیه های کسب شده برای ورزش ایران نیز گفت: تاکنون ۶۳ سهیمه قطعی داریم و پیش بینی این است که بتوانیم چند سهمیه دیگر را کسب کنیم و رکورد تعداد ورزشکاران حاضر در المپیک را بشکنیم.

مهدی علی نژاد در مورد آرامشی که بین وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک برخوردار است و تاثیری که این اتفاق بر ورزش کشور دارد گفت: وقتی آرامش بر این دو دستگاه حاکم باشد دیگر دغدغه ای وجود ندارد. زمانی که رئیس فدراسیون بودم دیده بودم که این اختلافات چقدر به سلامت روانی بازیکنان و مربیان لطمه می زند.

وی در پایان گفت: تلاش کردیم در کنار هم کنار فدراسیون ها باشیم و کمک کنیم که آرامش خاطر داشته باشند. یکی از اتفاقات ویژه این دوره همین همراهی بود که امیدوارم در ادامه این آرامش وجود داشته باشد. اختلاف نظر همیشه هست اما باید نوع تعامل طوری باشد که حفظ منافع ملی مد نظر باشد.

 

 

 

مطالب مرتبط

آخرین اخبار