۱۸:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۶

علی بیرو یا سید حسین؟ دیگر فرقی نمی‌کند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،علی بیرو یا سید حسین؟ دیگر فرقی نمی‌کند. کارلوس کی روش پیش از بازی با ولز اعلام کرد که علیرضا بیرانوند در این بازی نمی تواند در کنار تیم ملی باشد و در حالی که خیلی ها پیش‌بینی می کردند، در این بازی...

نقل و انتقالات پرسپولیس | مشت کوبنده این لژیونر به تیم های لیگ برتری / آمادگی پرسپولیس برای پذیرش این فوق ستاره

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،علی بیرو یا سید حسین؟ دیگر فرقی نمی‌کند. کارلوس کی روش پیش از بازی با ولز اعلام کرد که علیرضا بیرانوند در این بازی نمی تواند در کنار تیم ملی باشد و در حالی که خیلی ها پیش‌بینی می کردند، در این بازی امیر عابدزاده مرد شماره یک تیم ملی شود، کی ورش بار دیگر به سید حسین حسینی اعتماد کرد که یک تصمیم به جا و هوشمندانه و قابل دفاع بود. چراکه به این دروازه‌بان فرصت داد که نمایش دور از انتظار برابر انگلیس را جبران کند و او هم انصافا در این بازی با واکنش های دیدنی و منطقی نشان داد، یک دروازه‌بان خوب است و گل هایی که در بازی با انگلیس خورد تنها یک اتفاق بود. بعد از مصدومیت علیرضا بیرانوند در دیدار با انگلیس کارلوس کی روش دو دستی بر سر خود زد که این یک واکنش ناخودآگاه بود که مورد نقد هم قرار گرفت. خیلی ها بر این عقیده بودند، تماشای این صحنه روحیه سیدحسین حسینی را پایین آورد و او با یک روحیه نامطلوب راهی زمین شد. به نظر می رسد این رفتار کارلوس کی روش به خاطر از دست دادن یک مهره خوب در ترکیب بود نه اینکه حسینی دروازه‌بان بی‌کیفیتی است و اگر این طور بود در بازی سرنوشت ساز با ولز به او اعتماد نمی‌کرد. حالا از اردوی تیم ملی خبر می رسد، شاید علیرضا بیرانوند مهیای بازی با آمریکا شود. بدون شک او اگر شانس همراهی تیم ملی را در ادامه مسابقات از دست داده بود به تهران بر می‌گشت تا بینی‌اش را جراحی کند، ادامه حضور او در اردوی تیم ملی بدین معناست که باز هم می تواند در ترکیب تیم ملی به میدان بیاید.

در بازی با آمریکا علیرضا بیرانوند بازی کند بهتر است یا سیدحسین حسینی؟ به نظر می رسد دیگر فرقی نمی کند. علی بیرو که بارها و بارها توانمندی‌اش را در چارچوب دروازه تیم ملی نشان داده و سیدحسین حسینی هم در بازی با ولز نشان داد به اندازه او قابل اعتماد است. به واقع کاپیتان استقلال دیگر دروازه‌بان بازی با انگلیس نیست. این بازی برای همیشه بایگانی شد و تیم ملی واقعی، تیمی بود که در برابر ولز بازی کرد. ایران–آمریکا با کدام نفرات؟ ۱۱ بازیکن گزینش شده از سوی کارلوس کی روش سعی می کنند، در این دیدار همانند دیدار با ولز بدون نقص بازی کنند و به طور حتم تیم روی نیمکت هم آماده است تا با صلاحدید سرمربی برای تغییر وضعیت وارد میدان شود.

 اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار