۲۳:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۱

علت فوت برخی مبتلایان به کرونا بعد از دریافت دو دوز واکسن کرونا چیست؟

دور همی ها ، اجتماعات مذهبی و غیر مذهبی در این دوران اپیدمی کرونا معنی و مفهوم ندارد و در صورت وجود چنین اجتماعاتی رعایت پروتکل های بهداشتی الزامی است و مهار کرونا فقط با مشارکت همگانی میسر می شود.

علت فوت برخی مبتلایان به کرونا بعد از دریافت دو دوز واکسن کرونا چیست؟

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی در خصوص آمار کم مرگ و میر در سنین بالا افزود: علت فوت بعضی از افراد، باوجود تزریق دو دوز واکسن داشتن بیماریهای زمینه ای متعدد بوده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان با تاکید بر اینکه اکثریت بیماران بستری شده در بیمارستانها واکسن کرونا را دریافت نکرده اند، گفت: افراد واکسینه شده در صورت ابتلا به بیماری یا نیاز به بستری نداشتند و یا اینکه شدت بیماری در آنها کم بوده است.

وی با اشاره به کشاورزی بودن استان و تعدد حضور کارگران فصلی از سراسر کشور یا استان به علت برداشت محصولاتی از جمله سیب ، انگور و… و تجمع آنها در خوابگاههایی با شرایط زیستی نامناسب افزود: همه این عوامل منشاء انتشار کرونا هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی ادامه داد: دور همی ها ، اجتماعات مذهبی و غیر مذهبی در این دوران اپیدمی کرونا معنی و مفهوم ندارد و در صورت وجود چنین اجتماعاتی رعایت پروتکل های بهداشتی الزامی است و مهار کرونا فقط با مشارکت همگانی میسر می شود.

مطالب مرتبط

آخرین اخبار