۱۶:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۴

علت درگذشت منوچهر افسری بازیگر قدیمی سینما+ عکس و بیوگرافی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، منوچهر افسری بازیگر قدیمی سینما و تلویزیون درگذشت. وی در سال ۱۳۳۱ در تهران چشم به جهان گشود و روز شنبه ۲۳ مرداد ۱۴۰۰ در بیمارستان دار فانی را وداع گفت. پرویز پرستویی در صفحه شخصی خود ضمن اشاره به ...

علت درگذشت منوچهر افسری بازیگر قدیمی سینما+ عکس و بیوگرافی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، منوچهر افسری بازیگر قدیمی سینما و تلویزیون درگذشت. وی در سال ۱۳۳۱ در تهران چشم به جهان گشود و روز شنبه ۲۳ مرداد ۱۴۰۰ در بیمارستان دار فانی را وداع گفت. پرویز پرستویی در صفحه شخصی خود ضمن اشاره به دوستی پنجاه ساله شان درگذشت منوچهر افسری را تسلیت گفت. شروع فعالیت افسری  در سینما از دهه ۵۰ بود و در بیش از ۳۰ فیلم سینمایی و ۴ مجموعه تلویزیونی بازی کرد. آخرین حضور  او به سال ۸۵ و حضور در فیلم سینمایی عاشق برمی گردد و پس از آن دیگر در اثری حضور نداشت.

بازی منوچهر افسری در سینما و تلویزیون
از جمله فیلم‌های سینمایی این بازیگر به «سگ کشی»، «می‌خواهم زنده بمانم»، «رابطه پنهانی»، «دو فیلم با یک بلیت»، «جهیزیه‌ای برای رباب»، «گنج»، «محموله»، «تیغ وابریشم»، «جدال»، «طغیان»، «پرواز به سوی مینو»، «زخم»، «تفنگدار» و «مأموریت آقای شادی» می‌توان اشاره کرد. همچنین «محاکمه»، «دزدان مادربزرگ»، «لبخند زندگی» و «خاله سارا» سریال‌های تلویزیونی هستند که افسری در دهه ۷۰ در آن‌ها بازی کرده بود.

 

علت درگذشت منوچهر افسری

منوچهر افسری در تاریخ ۲۳ مرداد ماه ۱۴۰۰ درگذشت. جیران افسری، دختر این بازیگر ضمن تایید این خبر گفت: حال پدرم خوب و کاملاً سالم بود، اما از شب گذشته ناگهان حالش بد شد و امروز که به بیمارستان رفتیم متاسفانه این اتفاق افتاد و پزشکان هم نتوانستند کاری برای برگرداندن پدرم انجام دهند و چند ساعت قبل از دنیا رفت؛ که از مرگ ناگهانی پدرش شوکه و بسیار ناراحت بود، درباره دلیل بد شدن حال او بیان کرد: دقیق نمی‌دانیم، ولی ابتدا تصور کردیم شاید از مواد خوراکی مثل شیر بوده باشد که سیستم گوارشی مشکل پیدا کرد، ولی گفتند به خاطر واکسن کرونا بوده است.

 

زمان مراسم خاکسپاری منوچهر افسری بازیگر قدیمی سینما
مراسم خاکسپاری پیکر منوچهر افسری فردا (دوشنبه، ۲۵ مرداد) در قطعه هنرمندان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار