۰۷:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۷

علت تاخیر در رتبه بندی فرهنگیان/ زمان نهایی اجرا

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، حسین محمدصالحی دارانی نماینده مردم فریدن و چادگان در مجلس در تذکر شفاهی جلسه علنی امروز مجلس گفت: تعلل در اجرای رتبه بندی فرهنگیان پذیرفتنی نیست؛ چرا وقتی سخن از رتبه بندی فرهنگیان می شود کفگیر به...

علت تاخیر در رتبه بندی فرهنگیان/ زمان نهایی اجرا

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، حسین محمدصالحی دارانی نماینده مردم فریدن و چادگان در مجلس در تذکر شفاهی جلسه علنی امروز مجلس گفت: تعلل در اجرای رتبه بندی فرهنگیان پذیرفتنی نیست؛ چرا وقتی سخن از رتبه بندی فرهنگیان می شود کفگیر به ته دیگ می خورد؟ معتقدیم آموزش و پرورش مهم ترین رکن کشور است، باید جایگاه و شأن معلمان را در عمل اثبات کنیم و در اجرای موضوع مهم رتبه بندی تعجیل کنیم.

عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها تاکید کرد: تعادل بخشی پروانه های بهره برداری آب چاه های کشاورزی ناعادلانه است، در حوزه انتخابیه من ضریب تعادل بخشی بیش از پنج دهم است و گاه تا هفت دهم نیز اعمال می شود، در حالی که فقط چهار ماه از سال برداشت آب دارد و در مناطق گرمسیر و کم بارش این ضریب سه دهم است، در حالی که ۱۰ ماه از سال برداشت دارد، در حال حاضر تمام فعالیت های مزارع را به استعلام های آب منطقه ای منوط کرده اید و کشاورزان در چنگال مقررات سازمان آب جان می کنند.

وی افزود: برای همکاری با کشاورزان وزارت نیرو را موظف کنید که خود هزینه نصب کنتور را پرداخت کنند، از سوی دیگر گرانی و وضعیت سخت امرار معاش و بی سر و سامانی قیمت برخی محصولات کشاورزی کشاورزان را ناامید کرده و موجب شده که قیمت برخی محصولات کشاورزی مانند سیب زمینی و پیاز کمتر از قیمت تمام شده عرضه شود، این امر موجب شده که محصولات نابود شوند.

در پایان به نظر می رسد تا پایان مهر ۱۴۰۰ تصمیم های نهایی درباره رتبه بندی فرهنگیان گرفته شود.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار