۱۶:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۹

علاقه سه تیم لیگ برتری به میلان اشکرینیار / گاتزتا

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ANDISHEMOASER News Agency،میلان اشکرینیار، مدافع اسلواک اینتر مورد توجه چلسی، منچستریونایتد و تاتنهام. سه تیم لیگ برتری چلسی، تاتنهام و منچستریونایتد به جذب میلان اشکرینیار علاقه مند هستند اما اینت...

علاقه سه تیم لیگ برتری به میلان اشکرینیار / گاتزتا

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ANDISHEMOASER News Agency،میلان اشکرینیار، مدافع اسلواک اینتر مورد توجه چلسی، منچستریونایتد و تاتنهام.

سه تیم لیگ برتری چلسی، تاتنهام و منچستریونایتد به جذب میلان اشکرینیار علاقه مند هستند اما اینتر می خواهد با تمدید کردن قرارداد مدافع اسلواک خود، این سه تیم را از او دور کند.

اشکرینیار که در حال حاضر ۳.۵ میلیون یورو دستمزد دریافت می کند، تنها تا تابستان ۲۰۲۳ با اینتر قرارداد دارد و نراتزوری می خواهد پس از پایان فصل قراردادی تا ۲۰۲۷ به مدافع سابق سمپدوریا پیشنهاد دهد. هدف باشگاه ایتالیایی این است که دستمزد اشکرینیار در قرارداد جدیدش، با ۴.۵ میلیون یورو آغاز شود و در فصول بعد نیز از ۵ میلیون یورو فراتر رود (دستمزد افزایشی به مانند بارلا). اشکرینیار مهره مهمی در زمین و در داخل رختکن افعی ها به شمار می رود و به همین دلیل سیمونه اینزاگی نمی خواهد شاهد جدایی این مدافع ۲۷ ساله باشد.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط