۰۶:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۸

عضو کمیته صدور مجوز کنفدراسیون فوتبال آسیا در خصوص مجوز حرفه ای

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،عضو کمیته صدور مجوز کنفدراسیون فوتبال آسیا در خصوص مجوز حرفه ای. اولیایی که در مراسم رونمایی از پیراهن تیم ملی حضور یافته بود در ابتدا گفت: من آمدم که شیربچه‌های ایران را که قرار است افتخار آفرینی ...

عضو کمیته صدور مجوز کنفدراسیون فوتبال آسیا در خصوص مجوز حرفه ای

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،عضو کمیته صدور مجوز کنفدراسیون فوتبال آسیا در خصوص مجوز حرفه ای. اولیایی که در مراسم رونمایی از پیراهن تیم ملی حضور یافته بود در ابتدا گفت: من آمدم که شیربچه‌های ایران را که قرار است افتخار آفرینی کنند از نزدیک ببینم‌شان و بگویم شما سربازان ملت هستید و تلاش خودتان را بکنید. امیدوارم با تلاش خوب بچه‌ها نتایج خوبی بگیریم.

اولیایی در مورد جلسه صدور مجوز حرفه‌ای گفت: اولین جلسه کمیته صدور مجوز حرفه‌ای فرداست و انشاالله دستورالعملی نوشته خواهد شد که راه صدور مجوز حرفه‌‌ای را فراهم کنیم. فرمایشات جناب مصطفوی درست است و باشگاه‌ها باید حتما به اصلاح امورشان اقدام کنند‌. تا رفع ایراد ساختاری نشود این مجوز صادر نمی‌شود؛ نباید انتظار داشته باشند گزارش غیرحقیقی به فیفا و ای‌اف‌سی ارائه دهیم.

او در مورد کنترل صدور مجوز حرفه‌ای گفت: خود فیفا شرکتی را استخدام کرده و این شرکت پایش می‌کند و ما را با مقررات اروپا مقایسه می‌کند. امیدوارم باشگاه‌های ما کمیته مجوز صدور را در باشگاه‌ها تاسیس کنند و نفراتی را بگذارند که رفع اشکال شود. خیلی از مشکلات از پس باشگاه‌ها برنمی‌آید و باید یک همت عالی از دولت باشد و جناب رییسی دستور صریحی بدهد و در غیر این صورت این مشکلات به این زودی برطرف نمی‌شود. مقررات فیفا جدی است و خوشبختانه تابحال پرونده‌مان را به کمیته انضباطی نفرستاده‌اند. اگر کمیته انضباطی بفرستند ممکن است هر تصمیمی برای‌مان بگیرند.

 اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار