۰۸:۱۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰

عضو کمیته استیناف از آخرین وضعیت پرونده بانیاما خبر داد

عضو کمیته استیناف روی خط برنامه وقت اضافه رادیو ایران آمد و در خصوص آخرین وضعیت پرونده اریک بانیاما توضیحاتی را ارائه داد.

فدراسیون فوتبال: پرونده بازیکن گابنی گل‌گهر همچنان باز است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، مهدی دادرس در خصوص اینکه چرا اعلام رای پرونده اریک بانیاما به تعویق افتاد، عنوان کرد: این پرونده بسیار سنگین و حساس است و ما باید تمامی ابعاد و جوانب را در نظر بگیریم و اتفاقاتی که افتاده را بررسی کنیم تا خدای ناکرده عدالت فدای سرعت نشود. یک مقدار تحقیقات باقی مانده است برای همین فعلا برای اعلام رای دست نگاه داشتیم. انشالله آقای صالحی، رییس محترم کمیته استیناف به زودی نتیجه رای را اعلام خواهد کرد.

وی درباره اینکه مطابق آیین نامه در صورتی که جعل در پرونده بانیاما صورت گرفته باشد، نتایج گل گهر باید ۳ – ۰ اعلام شود تصریح کرد: کمیته استیناف و کمیته انضباطی تابع یک آیین نامه هستند؛ اما به دلیل حساسیت بالای پرونده ما همچنان در حال تحقیق هستیم تا خدای ناکرده حق کسی ضایع نشود. به هر حال ما بشر هستیم و احتمال خطا و اشتباه وجود دارد.

او درباره تشکر قلعه نویی از فدراسیون فوتبال توضیح داد: این اولین بار است که آقای قلعه نویی از یک نهاد تشکر می کند! به هر حال اطمینان داشته باشید که نه تشکر‌ها و نه تهدیدها هیچ اثری در اعلام رای ندارد.

دادرس درباره وضعیت اسقلال خوزستان که با وجود پنجره بسته اقدام به جذب بازیکن کرده است، اظهار داشت: این موضوع را من هم شنیده ام اما تا جایی که اطلاع دارم هیچ شکایتی در این زمینه تا الان به کمیته انضباطی نرسیده است.

او در ادامه خاطر نشان کرد: کمیته انضباطی متشکل از ۷ قاضی و حقوقدان است که انسان های کوچکی نیستند. اعضای کمیته استیناف هم ۴ – ۵ تا قاضی سرشناس، باتجربه و خوشنام هستند که آبروی خود را برای این مسائل به حراج نمی گذارند.

عضو کمیته استیناف در پایان در خصوص صعود تیم ملی به جام جهانی عنوان کرد: ما مدیون بچه های تیم ملی و همچنین سرمربی باشعور، بی حاشیه و بی ادعای تیم ملی هستیم که تیم ما را به جام جهانی برد. اجازه دهید یک خاطره برایتان تعریف کنم؛ زمانی که آقای اسکوچیچ داشت به عنوان سرمربی تیم ملی قرارداد می بست، من وارد اتاق شدم و به اسکوچیچ گفتم: «من اطمینان دارم تو موفق می شوی و ما را به جام جهانی می بری.» اسکوچیچ بلند شد و مرا بغل کرد و گفت: «تنها کسی که در این مدت از من تعریف کرده و به من اطمینان داشته، تو بودی.» به هر حال خوشحالم که تیم ملی ما با هدایت اسکوچیچ به جام جهانی راه پیدا کرد.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار