۲۰:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۳

عصر افول آمریکا آغاز شده است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،  به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان پدافند غیرعامل کشور، سردار جلالی در پیامی به مناسبت ۱۳ آبان و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، با بیان اینکه “استکبار، انقلاب اسلامی را به عنوا...

عصر افول آمریکا آغاز شده است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،  به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان پدافند غیرعامل کشور، سردار جلالی در پیامی به مناسبت ۱۳ آبان و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، با بیان اینکه “استکبار، انقلاب اسلامی را به عنوان غیریت فرهنگی خود نمی‌تواند تحمل کند”، خاطرنشان کرد: چهار دهه دشمنی آمریکا و اذناب منطقه‌ای آن به‌ویژه رژیم کودک‌کش صهیونیستی به ما اثبات کرد که وعده نصرت الهی به مجاهدین حق، صادق است؛ چراکه امروز علی‌رغم کینه‌ها و عقده‌های دشمن شاهد رویش درخت اقتدار ایران اسلامی در منطقه هستیم.

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور در این پیام با اشاره به اینکه جبهه دشمن در آسیب‌پذیرترین شرایط ممکن است، گفت: عصر افول آمریکا آغاز شده است و نشانه‌های آن یکی پس از دیگری آشکار می‌شود.

جلالی با تاکید بر اینکه فرزندان خمینی و خامنه‌ای اثبات کردند هرجا دشمنی زخمی بزند آن موضع را به محل قوت و اقتدار تبدیل می‌کنند، خاطرنشان نمود: اراده ملت ایران فضای کنش از دشمن را در عرصه تهدید نوین خواهد گرفت چرا که این ملت تهدید را با تهدید پاسخ می‌دهد.

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور در این پیام با اشاره به عملیات نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در خلیج فارس و مقابله با دزدی دریایی آمریکایی‌ها گفت: خلیج فارس دریای اقتدار ایران اسلامی و محل افول هیمنه پوشالی استکبار است.

وی با بیان اینکه نیرو‌های مسلح در چهارچوب راهبرد‌های دفاعی مقام معظم رهبری در برابر دشمن هیچ‌گاه کرنش نمی‌کنند، آورده است: سبزپوشان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان فرزندان رشید و برومند ایران اسلامی در ایام آبان سال ۱۴۰۰ خاطره تسخیر لانه جاسوسی و تحقیر آمریکا در غرب آسیا را زنده کردند. خداقوت و دستمریزاد!

مطالب مرتبط

آخرین اخبار