۰۵:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۳

عصبانیت بردیف بعد از پیروزی: از بازیکنان راضی نیستم!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،عصبانیت بردیف بعد از پیروزی: از بازیکنان راضی نیستم!.قربان بر دیف، سرمربی تراکتور بعد از پیروزی تیمش مقابل نفت مسجدسلیمان در حالی که از نمایش شاگردانش راضی نبود در کنفرانس خبری به خبرنگاران گفت: گل...

قربان بردیف سرمربی تراکتور

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،عصبانیت بردیف بعد از پیروزی: از بازیکنان راضی نیستم!.قربان بر دیف، سرمربی تراکتور بعد از پیروزی تیمش مقابل نفت مسجدسلیمان در حالی که از نمایش شاگردانش راضی نبود در کنفرانس خبری به خبرنگاران گفت: گل سریعی که زدیم متاسفانه باعث شد بازیکنان به شرایطی برسند که می‌خواستند نتیجه را نگه دارند و آن پرس که مدنظر ما بود اتفاق نیوفتاد. اما بعد از دومین گلی که دریافت کردیم بچه‌ها خواستند بازی کنند و بازی را بردیم. این پیروزی را اول به بازیکنان و سپس به هواداران تبریک می‌گویم.

سپس یکی از خبرنگاران درباره رضایت بردیف از عملکرد بازیکنان پرسید که مترجم او پاسخ داد: خیر راضی نبوند. دوباره خبرنگار درخواست کرد که لطفا دقیق‌تر بپرسید که بردیف جواب داد: من توضیح دادم خدمت شما. گل سریعی به ثمر رساندیم و همین باعث شد بازیکنان به دنبال حفظ نتیجه باشند و دستورات من را فراموش کنند. تاکتیک ما پرس از بالا بود.

در ادامه یکی از خبرنگاران در مورد عصبانیت بردیف در طول بازی سوال پرسید و وی گفت: بازیکنان من جاگیری نادرستی داشتند. ما در تمرینات این کار را انجام دادیم اما بازیکنانم به جای درست انجام دادن وظیفه به توپ نگاه می‌کردند.

عصبانیت بردیف بعد از پیروزی: از بازیکنان راضی نیستم!

عصبانیت بردیف بعد از پیروزی: از بازیکنان راضی نیستم!

سرمربی تراکتور در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران که گفته بود از عملکرد بازیکنانش رضایت نداشته است  تنها به یک کلمه بسنده کرد و گفت: بله،

سرمربی تراکتور در پایان گفت: ما از اول هم صحبت کردیم که از جلو پرس کنیم. حتما هم دیدید از دقیقه یک مسابقه ما از بالا پرس کردیم. یک خطا پشت محوطه دادند و به گل رسیدیم. ولی بعد گل بازیکنان خواستند بازی را نگه دارند. جلوتر از همه خودم را مقصر می‌دانم که نتوانستم بازیکنان را قانع کنم. بله من از بازی بازیکنان راضی نبودم.

اندیشه معاصر را در اینستاگرام دنبال کنید.

برای عضویت در کانال اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار