۲۲:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۹

عراقی ها پروتکل های بهداشتی را رعایت نمی کنند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، پس از اینکه کنفدراسیون فوتبال آسیا میزبانی گروه سوم رقابت های مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ را به بحرین اعطا کرد، این کشور در اقدامی عجیب، تمامی تیم های میهمان را در یک هتل اسکان داد که این مسئله منجر به...

عراقی ها پروتکل های بهداشتی را رعایت نمی کنند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، پس از اینکه کنفدراسیون فوتبال آسیا میزبانی گروه سوم رقابت های مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ را به بحرین اعطا کرد، این کشور در اقدامی عجیب، تمامی تیم های میهمان را در یک هتل اسکان داد که این مسئله منجر به بروز یک سری نگرانی هایی درخصوص احتمال سرایت بیماری به وجود آورد.

اما اظهارات بازیکنان تیم ملی هنگ کنگ رعب و وحشت را در رسانه های محلی کشورش برانگیخت جایی که او اعتقاد دارد اسکان تمامی تیم های میهمان در یک هتل اشتباه بوده و نکته عجیب تر، عدم رعایت پروتکل های بهداشتی توسط بازیکنان عراق است.

فونگ هینگ وا مدافع ۲۸ ساله تیم ملی هنگ کنگ در مصاحبه با روزنامه تاکونگ پائو این کشور گفت: ما در محل اقامت تیم ملی احساس ترس زیادی می کنیم چرا که همه تیم های حاضر در مسابقات مرحله مقدماتی، در یک هتل اسکان دارند. جایی که یک بازیکن تیم ملی عراق (علی فائز) به ویروس کرونا آلوده شد.

مدافع هنگ کنگی ها ادامه داد: البته این بازیکن عراقی به هتل دیگری منتقل شد و نام او از شرکت در مسابقات مقدماتی هم خارج شد، اما من صراحتاً می گویم که نگران احتمال ابتلا به ویروس کرونا هستم. زیرا برخی از بازیکنان تیم ملی عراق هنگام ورود و خروج از هتل از ماسک استفاده نمی کنند.

او گفت: این مسئله ممکن است ما را در معرض ابتلا به ویروس کرونا توسط بازیکنان عراقی قرار دهد که در بازی جمعه یعنی پس فردا به مصاف آنها می رویم و این تنها به من مربوط نمی شود و نگرانی سایر بازیکنان دیگر نیز هست.

یان لویینگ هافبک تیم ملی هنگ کنگ نیز در این خصوص اظهار داشت که او نیز نگران این مسئله است. این بازیکن گفت که او مجبور است مرتباً دستهایش را بشوید و ماسکش را نیز دائما تغییر دهد.تیم های ملی عراق و هنگ کنگ روز جمعه در ادامه رقابت های مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر به مصاف هم می روند. در این گروه عراقی ها صدرنشین هستند و ایران نیز در جایگاه دوم ایستاده ضمن اینکه بحرین هم در رده سوم است.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار