۰۹:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۱

عجیب‌ترین جمله خداحافظی بازیکن استقلال

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، محمد نادری در شرایطی در ابتدای لیگ بیستم در انتقالی غیرمنتظره از پرسپولیس به استقلال پیوست که پس از حضور در جمع سرخپوشان پایتخت بود که بین هواداران فوتبال ایران بیشتر شناخته شد و توانست جایگاهی بر...

عجیب‌ترین جمله خداحافظی بازیکن استقلال

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،

محمد نادری در شرایطی در ابتدای لیگ بیستم در انتقالی غیرمنتظره از پرسپولیس به استقلال پیوست که پس از حضور در جمع سرخپوشان پایتخت بود که بین هواداران فوتبال ایران بیشتر شناخته شد و توانست جایگاهی برای خود پیدا کند تا جایی که توسط مارک ویلموتس به تیم ملی هم دعوت شد.

او که از کورتریک بلژیک به صورت قرضی به پرسپولیس آمده بود، تصمیم گرفت تا در ابتدای فصل به تیم رقیب برود و فوتبالش را در استقلال دنبال کند ولی حالا و پس از ناکامی آبی ها در جام حذفی، مسیرش را تغییر داد و به آلتای ترکیه رفت تا فوتبالش را زیر نظر مصطفی دنیزلی دنبال کند.

نکته جالب اینکه نادری در پیام تصویری که برای خداحافطی با هواداران استقلال منتشر کرده اطمینان خاطر داده که در ایران تنها برای استقلال بازی می کند تا برای هواداران این تیم دلبری کرده باشد.

البته نادری در استقلال بازی های خوبی را از خود به نمایش گذاشت اما نه در آن حد که هواداران این تیم برای رفتن او زانوی غم بگیرند.

او جایگاهش را بین هواداران پرسپولیس هم از دست داده و در این شرایط این سوال ایجاد می شود که آیا دل کسی برای نادری تنگ می شود

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار