۱۹:۰۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۲

طعنه پورعلی‌گنجی به داوری‌ها علیه پرسپولیس/ مشخص است که اوضاع به سمت دیگر می‌رود

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،طعنه پورعلی‌گنجی به داوری‌ها علیه پرسپولیس/ مشخص است که اوضاع به سمت دیگر می‌رود. مرتضی پورعلی‌گنجی که به شدت از داوری عصبانی بود در جمع خبرنگاران گفت: به خدا من حاضرم یک میلیارد بدهم کهVAR بیاید. ...

بمب نقل و انتقالاتی پرسپولیس می ترکد! / زوج خارجی حاج مرتضی ستاره جنجالی در پرسپولیس؟ / اصرار یحیی گل محمدی به جذب ملی پوش محبوب گران‌ قیمت!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،طعنه پورعلی‌گنجی به داوری‌ها علیه پرسپولیس/ مشخص است که اوضاع به سمت دیگر می‌رود. مرتضی پورعلی‌گنجی که به شدت از داوری عصبانی بود در جمع خبرنگاران گفت: به خدا من حاضرم یک میلیارد بدهم کهVAR بیاید. نفری پنجاه میلیون بگذاریم کل بازیکنان لیگ، می‌شود VAR آورد.

او ادامه داد: می‌گویم با VAR داوران کشورمان یک مقدار بهتر تصمیم می‌گیرند و این اتفاقات نمی‌افتد. با این اشتباهات داوری که ما هرروز مصاحبه می‌کنیم که سفت‌تر سوت بزنند و این اتفاقات نیفتد واقعا نمی‌دانم چه بگویم.

او در مورد حرف‌های درویش مبنی بر مشخص بودن قهرمان لیگ گفت: با این تصمیماتی که داوران جلوی تیم ما می‌گیرند نشان می‌دهد که اوضاع به یک سمت دیگر می‌رود ولی امیدوارم از این اتفاقات دیگر نیفتد.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار