۲۰:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۶

طعنه سنگین سرمربی تیم ملی هلند به رونالد کومان

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،تیم ملی هلند در اولین بازی تدارکاتی خود پیش از شروع رقابت های یورو رو در روی اسکاتلند قرار گرفت و با تساوی ۲-۲ مقابل این تیم متوقف شد. البته این نتیجه هم با شانس و اقبال حاصل شد چراکه گل نجات بخش و...

طعنه سنگین سرمربی تیم ملی هلند به رونالد کومان

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،تیم ملی هلند در اولین بازی تدارکاتی خود پیش از شروع رقابت های یورو رو در روی اسکاتلند قرار گرفت و با تساوی ۲-۲ مقابل این تیم متوقف شد. البته این نتیجه هم با شانس و اقبال حاصل شد چراکه گل نجات بخش و لحظات پایانی ممفیس دیپای شاگردان فرانک دی بوئر را از یک شکست نجات داد.

در طول مدت حضور فرانک دی بوئر روی نیمکت تیم ملی هلند آنها با سیستمی دفاعی تر از آنچه که از لاله های نارنجی سراغ داشتیم به میدان رفته اند. همین مسئله و از طرف دیگر برخی نتایج ناامیدکننده هلند باعث شده که انتقادات زیادی نسبت به ایده های تاکتیکی دی‌بوئر مطرح شود.

در همین راستا فرانک دی بوئر پیش از بازی دوستانه بعدی تیم ملی هلند در مقابل گرجستان به تلگراف گفت: ” یوهان کرویف در گور خود می لرزد. اما او همچنین اگر بازی های بارسلونا زیر نظر رونالد کومان را می دید هم این کار را انجام می داد. اگرچه سیستم او جذاب است اما اینکه چطور و با چه بازیکنانی از آن استفاده کنید اهمیت دارد.

اماوقتی شما دو حریف بسیار خوب در برابر خود دارید، مفید است که شخصی را بین دو مدافع میانی خود قرار دهید. بعد از آن همیشه اطمینان دارید و همچنین می توانید هجومی بازی می کنید.

مطالب مرتبط

آخرین اخبار