۲۲:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۴

طرح ترافیک از فردا به طور کامل اجرا خواهد شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، سردار محمدحسین حمیدی درباره اجرای طرح ترافیک پایتخت گفت: طرح ترافیک تهران از روز پانزدهم فروردین ماه آغاز می‌شود. ساعت اجرای طرح از ساعت ۶:۳۰ تا ۱۷ است. وی با قدردانی از همراهی رانندگان با پلیس را...

طرح ترافیک از فردا به طور کامل اجرا خواهد شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، سردار محمدحسین حمیدی درباره اجرای طرح ترافیک پایتخت گفت: طرح ترافیک تهران از روز پانزدهم فروردین ماه آغاز می‌شود. ساعت اجرای طرح از ساعت ۶:۳۰ تا ۱۷ است.

وی با قدردانی از همراهی رانندگان با پلیس راهور در روز چهاردهم فروردین ماه گفت: از مردم بابت همراهی و رعایت قوانین در روز ۱۴ فروردین تشکر می‌کنم. در این روز علیرغم بازگشایی مدارس و فضاهای آموزشی و افزایش حجم تردد شاهد ترافیک روان بودیم و کمترین میزان تخلفات به ثبت رسید.

وی ادامه داد: رانندگان توجه داشته باشند که طرح ترافیک از ۱۵ فروردین ماه آغاز شده و دوربین‌های پایتخت تردد در این محدوده را رصد می‌کنند.

سردار حمیدی افزود: همچنین ساکنین محدوده‌های طرح ترافیک می‌توانند تا قبل از ساعت ۹ از یک‌بار خروج رایگان و بعد از ساعت ۱۶ از یک‌بار ورود رایگان به این محدوده داشته باشند.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار