۰۳:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۷

طارمی: هواداران پورتو را واقعاً دوست دارم/ این بازی مرگ یا زندگی است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، طارمی: هواداران پورتو را واقعاً دوست دارم/ این بازی مرگ یا زندگی است. مهدی طارمی که فصل گذشته به به ثمر رساندن ۲۶ گل و ثبت ۱۷ پاس‌گل نقش بسزایی در قهرمانی‌های پورتو در لیگ برتر پرتغال و جام حذفی پ...

خبر مهم پرسپولیس | حرکت عجیب این لژیونر پرسپولیسی در پرتغال/ پرسپولیس عامل ترقی پرتغال

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، طارمی: هواداران پورتو را واقعاً دوست دارم/ این بازی مرگ یا زندگی است. مهدی طارمی که فصل گذشته به به ثمر رساندن ۲۶ گل و ثبت ۱۷ پاس‌گل نقش بسزایی در قهرمانی‌های پورتو در لیگ برتر پرتغال و جام حذفی پرتغال داشت، با اشاره به بازی پیش‌روی این تیم در سوپرجام پرتغال که بامداد یکشنبه به وقت تهران مقابل تیم توندلا خواهد بود، به سایت فدراسیون فوتبال پرتغال گفت: همه ما در باشگاه پورتو برای هدف نهایی یعنی کسب عناوین قهرمانی کار می‌کنیم که این مهمترین چیز است.

طارمی: هواداران پورتو را واقعاً دوست دارم/ این بازی مرگ یا زندگی است

ما در طول سال با هدف قهرمانی و کسب عناوین سخت کار می‌کنیم، همه اینها مهم هستند، حالا بعد از ۳۴ هفته قهرمانی مسجل شود یا در هفته پایانی.

وی افزود: اگر موفق به کسب قهرمانی در سوپرجام شویم، قطعاً انگیزه خود را برای شروع قهرمانی در فصل پیش‌ رو تقویت خواهیم کرد چون دفاع از عنوان قهرمانی همیشه سخت‌تر است. این یک تک‌بازی است و هر چیزی ممکن است اتفاق بیفتد. مهم نیست که کدام تیم بخت اول پیروزی در این دیدار است، هر دو تیم برای بردن سوپرجام بازی می‌کنند. تفاوت در این خواهد بود که چه تیمی می‌تواند بهترین استراتژی را داشته باشد. ذهنیت و اراده ما مثل همیشه است. هر بازی متفاوت است، حتی وقتی که به دیدار فینال می‌رسیم. ما باید با این بازی همانطور که باید با آن روبه‌رو شویم و بدانیم که این بازی مرگ یا زندگی است و هر تیمی که بهتر باشد برنده سوپرجام خواهد شد. ما صد درصد با تمرکز برای کسب پیروزی پا به این بازی می‌گذاریم.

طارمی: هواداران پورتو را واقعاً دوست دارم/ این بازی مرگ یا زندگی است

طارمی: هواداران پورتو را واقعاً دوست دارم/ این بازی مرگ یا زندگی است

مهاجم ایرانی پورتو در پایان خاطرنشان کرد: مهمتر از همه شخصیت ما به عنوان یک تیم و به عنوان باشگاه پورتو است. باید نشان دهیم همان ظرفیت و کیفیت کارمان را حفظ کرده‌ایم که به ما امکان قهرمانی در لیگ برتر پرتغال و جام حذفی پرتغال را داد. می‌خواهم از همه هوادارانی که چه در بازی‌های خانگی و چه در بازی‌های خارج از خانه همیشه کنار ما بودند، تشکر کنم. بدون هواداران ما چیزی نیستیم، فوتبال برای آنهاست. من هواداران زیادی دیده‌ام، اما هواداران پورتو واقعاً خاص هستند، آنها همیشه حس خیلی مثبتی را به ما انتقال می‌دهند. آنها را دوست دارم و امیدوارم آنها هم همین احساس را نسبت به من داشته باشند.

برای عضویت در کانال اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار