۰۷:۴۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۱

ضرورت تغییر در نحوه فعالیت صندوق بازنشستگی

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با بیان اینکه بسیاری از صندوق‌های بازنشستگی ما ورشکسته هستند، گفتپت: متاسفانه چشم اندازی در رابطه با بهبود فعالیت صندوق‌های بازنشستگی نمایان نیست و باید به سرعت در نحوه فعالیت این صندوق‌ها تغییراتی ایجاد شود.

ضرورت تغییر در نحوه فعالیت صندوق بازنشستگی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، حسن لطفی با بیان اینکه همسان سازی حقوق بازنشستگان نیازمند منابع کافی است اظهار داشت: منابع همسان سازی حقوق بازنشستگان یا باید از طریق صندوق‌های بازنشستگی تامین شود و یا اینکه دولت باید این منابع را تأمین کند.

وی تصریح کرد: متاسفانه بسیاری از صندوق‌های بازنشستگی ما ورشکسته هستند و نمی‌توانند منابع همسان سازی حقوق بازنشستگان را تامین کنند.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: ما باید ابتدا موضوعات زیرساختی در زمینه صندوق‌های بازنشستگی را درست کنیم تا بعد از آن بتوانیم برخی اقدامات را در اولویت قرار دهیم.

لطفی با بیان اینکه صندوق‌های بازنشستگی باید ناظر داشته باشند بیان داشت: همچنین منابع صندوق‌های بازنشستگی باید شفاف شود تا بدانیم منابعی که وارد این صندوق‌ها می‌شوند نهایتاً در کجا هزینه می‌شوند.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: متاسفانه چشم‌اندازی در رابطه با بهبود فعالیت صندوق‌های بازنشستگی نمایان نیست و باید به سرعت در نحوه فعالیت این صندوق‌ها تغییراتی ایجاد شود تا ما شاهد مشکلات عدیده‌ای در این بخش نباشیم.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار