۲۱:۲۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۴

ضربه اطلاعات سپاه کرمان به شبکه ضدانقلاب مرتبط با انگلیس/ دستگیری ۷ لیدر و عنصر اصلی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، روابط عمومی سپاه ثارالله استان کرمان در اطلاعیه ای از ضربه به شبکه سازمان یافته مرتبط با انگلیس در جریان آشوب های اخیر در کرمان خبر داد. در این اطلاعیه آمده است؛ با اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی سربا...

ضربه اطلاعات سپاه کرمان به شبکه ضدانقلاب مرتبط با انگلیس/ دستگیری ۷ لیدر و عنصر اصلی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، روابط عمومی سپاه ثارالله استان کرمان در اطلاعیه ای از ضربه به شبکه سازمان یافته مرتبط با انگلیس در جریان آشوب های اخیر در کرمان خبر داد.

در این اطلاعیه آمده است؛ با اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) در سازمان اطلاعات سپاه شبکه‌ای سازمان یافته تحت عنوان زاگرس کشف شد که با هدایت مستقیم عناصری از کشور انگلیس و تشکیل گروه و تیم از عناصر فعال ضدانقلاب در داخل و خارج کشور به هدایت و راهبری سناریو‌های براندازی بویژه در جریان آشوب‌های اخیر می‌پرداختند.

در جریان ضربه به این شبکه، تعداد هفت نفر از عناصر اصلی و لیدر‌های آن در داخل کشور که در امر برنامه ریزی، هدایت، تولید محتوا و اقدامات میدانی در آشوب‌های اخیر مشارکت داشتند دستگیر شدند و همزمان با اقدامات فنی و سایبری، گروه‌ها و کانال‌های مرجع آنان نیز از دسترس خارج و مسدود شد.

لازم بذکر است در بین عناصر دستگیر شده، برخی افراد دوتابعیتی نیز حضور داشتند که مترصد فرار از کشور بودند، اما قبل از هر اقدامی در تور دستگاه امنیتی گرفتار و روانه زندان گردیدند.

در پایان سازمان اطلاعات سپاه از شناسایی و تعقیب سایر عناصر داخلی و خارجی این شبکه و ارائه اطلاعات تکمیلی در آینده خبر داده است.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار