۰۲:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۷

ضدحال گل محمدی به هواداران پرسپولیس ؛ شاه ماهی از لیست خرید حذف شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، یحیی گل محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با وجود جذب پنج بازیکن جدید در نقل و انتقالات تابستانی همچنان دنبال جذب کیروش استنلی شد. جعفر سمیعی مدیرعامل مستعفی پرسپولیس قبل از امتناع از ماندن در این ...

ضدحال گل محمدی به هواداران پرسپولیس ؛ شاه ماهی از لیست خرید حذف شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، یحیی گل محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با وجود جذب پنج بازیکن جدید در نقل و انتقالات تابستانی همچنان دنبال جذب کیروش استنلی شد.

جعفر سمیعی مدیرعامل مستعفی پرسپولیس قبل از امتناع از ماندن در این جایگاه مذاکرات اولیه برای جذب مهاجم فصل گذشته سپاهان اصفهان را آغاز کرد اما با توجه به قوانین فدراسیون فوتبال مبنی بر تضمین مالی قرارداد با خارجی‌ها و نداشتن بدهی در دادگاه‌های بین المللی نتوانست با کیروش قرارداد ببندد.

از این رو پرسپولیس نتوانست جای خالی یک بازیکن از لیست بزرگسالان خود را پر کند تا با نفرات قبلی به همراه خریدهای جدید خود علیرضا ابراهیمی، رضا دهقانی، علی نعمتی، حامد پاکدل و رضا اسدی برای بازی با استقلال تاجیکستان آماده شود.

یحیی گل محمدی سرمربی سرخپوشان پایتخت پس از این موضوع، نظرش در مورد ادامه پروژه جذب کیروش استنلی را تغییر و دیگر تمایلی به جذب این بازیکن ندارد.

البته یحیی همچنان دنبال بازیکن خارجی است و می‌خواهد با اجازه فدراسیون فوتبال، گزینه خارجی دیگری را برای رقابت‌های فصل آینده لیگ برتر انتخاب کند.

 

مطالب مرتبط

آخرین اخبار