۰۶:۱۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۷

صدای زنگ گوشی مالباخته دو زن سارق در مترو را نقره داغ کرد

فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری دو زن سارق خبر داد که در متروی شهرری اقدام به سرقت تلفن‌ همراه یک مسافر کرده بودند.

صدای زنگ گوشی مالباخته دو زن سارق در مترو را نقره داغ کرد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، سرهنگ دوستعلی جلیلیان با اعلام خبر بازداشت سارقان موبایل در مترو، در تشریح این خبر اظهار کرد: با توجه به ازدحام جمعیت در قسمت بانوان ایستگاه متروی شهرری یکی از شهروندان متوجه سرقت تلفن‌ همراهش از داخل کیف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ری افزود: مالباخته خوش‌شانس بلافاصله با شماره خود تماس گرفته و صدای زنگ گوشی خود را از کیف دو خانم که در چند متری‌اش ایستاده بودند، شنید که متهمان بلافاصله با هماهنگی پلیس دستگیر شدند اما دو متهم به شدت منکر ادعای شاکی بودند در بررسی انجام شده گوشی مالباخته از سارقان کشف شد و به همراه شاکی به کلانتری ۱۳۱ شهر ری منتقل شدند.

وی با اشاره به اینکه سارقان دارای سوابق سرقت بودند، گفت: متهمان حرفه‌ای که چاره‌ای به جز بازگو کردن حقیقت نداشتند در تحقیقات انجام شده، به جرم خود اعتراف کردند.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: با توجه به سرقت‌های متعدد تلفن‌همراه به این شیوه و شگرد در ایستگاه‌های متروی تهران، بررسی جزئیات بیشتر پرونده با هماهنگی‌های قضائی در دستور کار کلانتری کلانتری ۱۳۱ شهر ری قرار گرفت.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار