۱۶:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۵

صحبت‌های تامل برانگیز ستاره استقلال بعد از بازی مقابل ولز

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،صحبت‌های تامل برانگیز ستاره استقلال بعد از بازی مقابل ولز.تیم ملی ایران که در نخستین دیدار گروه B بیست و دومین دوره رقابتهای جام جهانی برابر انگلیس ۶ بر ۲ شکست خورده بود، در دومین بازی خود به قضاوت...

صحبت‌های تامل برانگیز ستاره استقلال بعد از بازی مقابل ولز

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،صحبت‌های تامل برانگیز ستاره استقلال بعد از بازی مقابل ولز.تیم ملی ایران که در نخستین دیدار گروه B بیست و دومین دوره رقابتهای جام جهانی برابر انگلیس ۶ بر ۲ شکست خورده بود، در دومین بازی خود به قضاوت ماریو آلبرتو اسکوبار از گواتمالا در ورزشگاه احمد بن علی به مصاف تیم ملی ولز رفت و با نتیجه ۲ بر صفر حریف را شکست داد. روزبه چشمی (۹۸) و رامین رضائیان (۱۰۰) برای ایران گل زدند. روزبه چشمی که به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد با حضور در نشست خبری در مورد این دیدار گفت: اول به همه تیم تبریک می گویم. در بازی اول فشارهای زیادی بود. قطعاً اگر برابر انگلیس این فشارها نبود آن نتیجه را نمی‌گرفتیم. سپس با صحبت‌های کادر فنی و عملکردی که داشتیم توانستیم امروز سه امتیاز را بگیریم. این هم به دلیل همبستگی و همدلی تیم بود که توانستیم نتیحه بگیریم.

او در پاسخ به فشاری که به شخص او وارد شده بود گفت: یکسری فشارها اگر فوتبالی باشد به خاطر اینکه روز خوب یا بد داریم طبیعی است اما اگر به ناحق بخواهیم کاری کنیم جالب نبود. قضاوت عجولانه ای روی من شد که منطقی نبود. هم تیمی‌هایم، خانواده و تمام اعضای تیم ملی کمک کردند تا تنها من فقط گل بزنم. همه آنچه دیدیم لطف خدا و تلاش بچه‌ها بود.

 اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار