۰۹:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴

شیائومی از گوشی‌های سری می ۱۱X با نمایشگر ۱۲۰ هرتزی رونمایی کرد

[ad_1] شیائومی جدیدترین گوشی‌های هوشمندش را در هند معرفی کرد. این محصولات که می ۱۱X و می ۱۱X پرو نام دارند، در حقیقت ردمی K40 و می ۱۱i با نام جدید هستند که مشخصات فنی قدرتمندی را با قیمت مناسبی در اختیار خریداران قرار می‌دهند. این گوشی‌ها...

شیائومی از گوشی‌های سری می ۱۱X با نمایشگر ۱۲۰ هرتزی رونمایی کرد

[ad_1]

شیائومی جدیدترین گوشی‌های هوشمندش را در هند معرفی کرد. این محصولات که می ۱۱X و می ۱۱X پرو نام دارند، در حقیقت ردمی K40 و می ۱۱i با نام جدید هستند که مشخصات فنی قدرتمندی را با قیمت مناسبی در اختیار خریداران قرار می‌دهند.

این گوشی‌های هوشمند شیائومی از نمایشگر یکسان بهره می‌برند و هردو دارای پنل امولد E4 با حداکثر روشنایی ۱۳۰۰ نیت هستند. این نمایشگرهای ۶.۶۷ اینچی با رزولوشن فول اچ دی پلاس، رفرش ریت ۱۲۰ هرتز، نرخ نمونه‌برداری لمسی ۳۶۰ هرتز و پشتیبانی از +HDR10 کیفیت بالایی را ارائه می‌کنند. در مرکز بخش بالایی این پنل یک حفره برای میزبانی دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی به چشم می‌خورد.

شیائومی می 11X

مدل پرو این سری به چیپ اسنپدراگون ۸۸۸، حافظه داخلی از نوع UFS 3.1 و رم LPDDR5 مجهز شده و نسخه استاندارد از تراشه اسنپدراگون ۸۷۰ بهره می‌برد. گوشی شیائومی می ۱۱X پرو در نسخه‌های مجهز با ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی و ۸ گیگابایت رم به فروش می‌رسد، در حالی که مدل استاندارد دارای ۶ و ۸ گیگابایت رم به همراه ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی است.

شیائومی برای جدیدترین محصولاتش از باتری ۴۲۵۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از فناوری شارژ سریع ۳۳ واتی استفاده کرده است.

شیائومی می 11X

روی پنل پشتی این گوشی‌های هوشمند دوربین اصلی سه‌گانه قرار گرفته که البته تفاوت‌هایی با یکدیگر دارند. مدل پرو از سنسور ۱۰۸ مگاپیکسلی به همراه دوربین ۸ مگاپیکسلی اولترا واید و ۵ مگاپیکسلی ماکرو بهره می‌برد و نسخه دارای سنسور اصلی ۴۸ مگاپیکسلی به همراه دو دوربین یکسان با برادرش است.

قیمت نسخه‌های مختلف این محصولات به شرح زیر است:

  • شیائومی می ۱۱X با ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی: ۴۰۰ دلار
  • شیائومی می ۱۱X با ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی: ۴۲۷ دلار
  • شیائومی می ۱۱X پرو با ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی: ۵۳۴ دلار
  • شیائومی می ۱۱X پرو با ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی: ۵۶۱ دلار

پیش فروش مدل پرو از امروز آغاز شده، اما کاربران هندی از ۳ روز دیگر به مدل استاندارد دسترسی پیدا می‌کنند.

[ad_2]

Source link

مطالب مرتبط

آخرین اخبار