۲۰:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۹

شکوری: همه لیگ تلاش می‌کردند ما قهرمان نشویم/ از خدا می‌خواهم به پرسپولیس بدهکار نشویم

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،ابراهیم شکوری  پس از جلسه امروز خود با مسئولان باشگاه پرسپولیس برای ارائه برخی صورت‌های مالی دوران حضورش در این باشگاه اظهار داشت: قسمت اعظمی از مشکلات حل شد. با توجه به مستنداتی که داشتم و همچنین ...

شکوری: همه لیگ تلاش می‌کردند ما قهرمان نشویم/ از خدا می‌خواهم به پرسپولیس بدهکار نشویم

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،ابراهیم شکوری  پس از جلسه امروز خود با مسئولان باشگاه پرسپولیس برای ارائه برخی صورت‌های مالی دوران حضورش در این باشگاه اظهار داشت: قسمت اعظمی از مشکلات حل شد. با توجه به مستنداتی که داشتم و همچنین مستنداتی که در اتوماسیون اداری باشگاه موجود بود بخش اعظم کار حل شده اما فقط قسمت کوچکی از این کار مانده است. بخشی از پرداختی‌ها را از طریق صرافی انجام می‌دادیم و بحث کارمزد صرافی یا مبالغی که به دلیل تحریم‌ها مجبور بودیم برای هزینه‌های داوری دادگاه CAS از این طریق به خارج از کشور و فیفا ارسال می‌کردیم بررسی‌هایش باقی مانده است.

وی در مورد اینکه با این تفاسیر دیگر مشکلی با باشگاه پرسپولیس ندارد، گفت: پرسپولیس خانه ما است. از زمانی که بازیکن این تیم بودم با باشگاه حساب و کتابی داشتم و از بخشی از پولم در مقطعی گذشتم. الان هم مشکلی وجود ندارد و بخش اعظمی از مشکلات حل و فصل شد. امیدوارم در ادامه اتفاقات خوبی بیفتد.

معاون اجرای اسبق باشگاه پرسپولیس در مورد اینکه یکی از روزنامه‌ها مدعی شده در مقطعی از حضورش در جمع سرخ‌پوشان از عموی خود برای رفع بخشی از مشکلات پرسپولیس کمک می‌گرفت، بیان کرد: باشگاه پرسپولیس در برخی مقاطع دچار مشکلات خیلی سخت و نفس‌گیری می‌شود. بیشتر مدیرانی که در باشگاه کار می‌کنند با مشکل نقدینگی در پرسپولیس مواجه هستند. مثلاً پیش آمد که فقط یک هفته برای پرداخت هزینه پرونده خوآکین، کالدرون یا عیسی آل کثیر زمان داشتیم از شانس ما در مقطعی که در پرسپولیس بودیم پرونده‌ها خیلی زیاد بود. پرونده‌های دیگری مثل بودیمیر را هم باید مدیریت می‌کردیم.

شکوری گفت: در مقطعی که باشگاه کمبود نقدینگی داشت نه تنها از عمویم بلکه از دوستان دیگر پرسپولیسی‌ مثل صراف کمک گرفته و بعد این پول را بازمی‌گرداندیم. البته برخی مواقع روال اداری دچار مشکلاتی می‌شود مثل اکنون که سند ارائه نشده یا ارائه شده اما رسیدگی نشده است به همین خاطر چنین اتفاقاتی می‌افتد افرادی که در پرسپولیس  و باشگاه‌های بزرگ کار می‌کنند معمولاً با این چالش‌ها مواجه هستند.

معاون سابق باشگاه پرسپولیس در مورد اینکه با این تفاسیر از این باشگاه طلبکار نشده است، گفت:‌ بخشی از صورت حساب هزینه‌ها مانده که من باید در مورد آنها با صرافی حساب و کتاب کنم. قطعاً اگر طلبکار شوم از نمی‌شود از باشگاه پرسپولیس پول گرفت (با خنده) حتی در زمانی که بازیکن پرسپولیس بودیم مالیات من از این باشگاه پرداخت نشد و مقداری هم طلب داشتم که البته این مسائل زیاد مهم نیست. از خدا می‌خواهم به پرسپولیس بدهکار نشویم زیرا هر کسی به این باشگاه می‌آید باید برای مردم کار کند. اگر بدهکار نشویم طلبکار شدن زیاد مهم نیست.

شکوری در مورد وضعیت پرسپولیس در ۶ هفته باقیمانده لیگ برتر توضیح داد: هفته‌های باقیمانده خیلی حساس است رقیب ما بازی‌های سختی دارد و اگر پرسپولیس خودش باشد می‌تواند این اختلاف امتیاز با استقلال را کم کند. البته واقعاً کار باشگاه و پرسپولیس خیلی سخت است. زیرا این تیم پنج متوالی قهرمان شده و اکنون همه لیگ می‌خواهند با هم متحد شوند تا اجازه ندهند بار دیگر قهرمانی تکرار شود البته این موضوع طبیعی است. سال گذشته هم که گلات اتفاق افتاد همین موضوع بود. همه لیگ تلاش می‌کردند ما قهرمان نشویم اما خدا را شکر به قهرمانی رسیدیم.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار