۱۲:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۳

شکست ناهید کیانی مقابل کیمیا علیزاده

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،ناهید کیانی تنها تکواندوکار زن ایران در بازی های المپیک ۲۰۲۰ توکیو در یکی از عجیب ترین مبارزه های تاریخ از ساعت ۵:۳۰ امروز (یکشنبه) به مصاف کیمیا علیزاده از کاروان پناهجویان رفت و با نتیجه ۱۸-۹ مقا...

شکست ناهید کیانی مقابل کیمیا علیزاده

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،ناهید کیانی تنها تکواندوکار زن ایران در بازی های المپیک ۲۰۲۰ توکیو در یکی از عجیب ترین مبارزه های تاریخ از ساعت ۵:۳۰ امروز (یکشنبه) به مصاف کیمیا علیزاده از کاروان پناهجویان رفت و با نتیجه ۱۸-۹ مقابل این حریف شکست خورد.

در این مبارزه ابتدا علیزاده ۳ بر صفر پیش افتاد اما ضربه سر کیانی بازی را به تساوی کشاند؛ وقت اول با  نتیجه ۳-۳ به پایان رسید. علیزاده در ۳۰ ثانیه نخست وقت دوم دو امتیاز دیگر کسب کرد. اخطاری که داور به هردو تکواندوکار داد بازی ۶-۴ شد. وقت دوم هم ۷-۴ به سود علیزاده پایان یافت. در ادامه دو مبارز امتیازات متعددی کسب کردند و در نهایت علیزاده با نتیجه ۱۸-۹ برنده این دیدار شد. او در دور بعد مقابل تکواندوکار مطرح جهان یعنی جید جونز بریتانیایی پیروز شد تا کیانی همچنان شانس کسب برنز داشته باشد.

کیمیا علیزاده در المپیک ریو تنها مدال تاریخ زنان ایران را در این بازی ها به دست آورده بود.

میرهاشم حسینی

میرهاشم حسینی سومین تکواندوکار ایران در المپیک ۲۰۲۰ توکیو به مصاف یو هوانگ از چین تایپه رفت و با پیروزی ۱۸- ۱۵ مقابل این حریف به دور بعد رقابت ها راه یافت. او در دور بعد باید بارشیتوف از ازبکستان دیدار کند. تکواندوکاری که نفر اول دنیا را شکست داد.

 

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط