۲۰:۰۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۳۰

شوک جدید AFC به پرسپولیس؛کسر ۴۰۰هزار دلار از پاداش آسیایی قرمزها

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،بعد از حذف استقلال و پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا، حالا اخباری درباره احتمال جریمه این دو تیم توسط کنفدراسیون فوتبال آسیا منتشر شده است. باشگاه پرسپولیس رقمی حدود ۳.۵ میلیون دلار پاداش آسیایی دارد...

شوک جدید AFC به پرسپولیس؛کسر ۴۰۰هزار دلار از پاداش آسیایی قرمزها

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،بعد از حذف استقلال و پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا، حالا اخباری درباره احتمال جریمه این دو تیم توسط کنفدراسیون فوتبال آسیا منتشر شده است.

باشگاه پرسپولیس رقمی حدود ۳.۵ میلیون دلار پاداش آسیایی دارد اما به دلیل تحریم های بانکی، علیرغم پیگیری‌هایی که در طول یکسال گذشته توسط مدیران باشگاه پرسپولیس انجام شد، امکان دریافت این پول میسر نشد و حالا روزنامه فرهیختگان مدعی شده مبلغ ۴۰۰ هزار دلار از این پاداش به خاطر جریمه پرسپولیس، کسر خواهد شد.

همان طور که اشاره شد از این پس مجوز حرفه‌ای برای باشگاه‌ها از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا صادر می‌شود و فدراسیون فوتبال ایران در این بین تنها نقش هماهنگ کننده دارد. پیش‌تر فدراسیون فوتبال ایران به دلیل صدور مجوز حرفه ای برای برخی از باشگاه‌ها و هم چنین عدم سخت گیری و رعایت الزامات ای اف سی جریمه نقدی شده بود. این جریمه ۱۲۰ هزار دلار بود که ۸۰ هزار دلار آن تعلیق شده و کنفدراسیون فوتبال آسیا از محل درآمدهای ایران ۴۰ هزار دلار کسر کرده بود.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار