۰۶:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۵

شوک به تیم نفت آبادان!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، جلسه هیات مدیره باشگاه صنعت نفت آبادان با حضور اعضای هیات مدیره در تهران برگزار شد که در پایان آن نیز اعضای هیات مدیره به صورت دست جمعی استعفای خود را اعلام کردند. علی عیسی زاده، جهانگیر کی شمس، ر...

این ستاره جنجالی هم استقلالی شد + سند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، جلسه هیات مدیره باشگاه صنعت نفت آبادان با حضور اعضای هیات مدیره در تهران برگزار شد که در پایان آن نیز اعضای هیات مدیره به صورت دست جمعی استعفای خود را اعلام کردند.

علی عیسی زاده، جهانگیر کی شمس، روح الله محمدی، مظفر شاملی و حسین کشاورز، اعضای هیات مدیره باشگاه نفت آبادان پس از مطرح کردن موارد زیر استعفا دادند.

“بسمه تعالی
با نام ایزد منان
جلسه هیات مدیره موسسه فرهنگی و ورزشی صنعت نفت آبادان در تاریخ ۱۴۰۰/۵/۲۴ با حضور اعضای هیات مدیره برگزار و پس از ارائه گزارش مدیرعامل محترم از شرایط مالی و آینده موسسه و تیم فوتبال، ضمن پذیرش استعفای مدیرعامل محترم موسسه فرهنگی و ورزشی صنعت نفت در جلسه مذکور بنا بر دلایل مطروحه ذیل، کلیه اعضای هیات مدیره تصمیم به استعفا نمودند تا در فرصت باقی مانده تا شروع فصل جدید مسئولان محترم با مساعدت نمایندگان محترم مردم شریف آبادان در مجلس شورای اسلامی نسبت به جایگزین فوری هیات مدیره جدید اقدام نمایند.

۱- عدم مشخص شدن بودجه لازم جهت حضور در لیگ برتر (لازم به ذکر است بر اساس پیش بینی‌های انجام شده تنها جهت حضور در لیگ آتی حداقل نیاز به ۱۰۰ میلیارد تومان می‌باشد.
۲- عدم تحقق وعده‌های نمایندگان محترم مردم شریف آبادان در مجلس شورای اسلامی در خصوص رفع مشکلات ساختاری باشگاه صنعت نفت (عدم تامین بودجه کافی، عدم انتقال مالکیت به شرکت پالایش نفت آبادان ظرف مدت یک سال گذشته تاکنون، عدم پیگیری در خصوص مبالغ بلوکه شده وجوه پرداختی از سوی وزارت نفت به اداره کل ورزش و جوانان استان خوزستان … علی رغم وعده‌های شفاهی در جلسات متعدد با مدیرعامل و اعضای هیات مدیره موسسه).
در خاتمه موفقیت، سربلندی و اقتدار تیم محبوب صنعت نفت را از خداوند منان آرزومندیم. “

باشگاه نفت آبادان چند سالی است که به دلیل نبود بودجه لازم و به موقع رسیدن همان اندک بودجه اختصاص یافته، دقیقه ۹۰ برای حضور در لیگ برتر بسته می‌شود. موضوعی که دیگر فرصت کار و ادامه همکاری را برای اعضای هیات مدیره فراهم نکرد. این که هر ساله وعده اختصاص پول داده می‌شود و از سوی مسئولان و نمایندگان این شهر مطرح می‌شود که خبر‌های خوب برای آبادانی‌ها در راه است، تنها انتظارات مردم را از باشگاه بی پول نفت آبادان بالا برده بود.

با این استعفای دست جمعی نیز مشخص نیست که چه آینده‌ای در انتظار تیم و باشگاه صنعت نفت آبادان است. اما شرایط فعلی و این استعفا نشان می‌دهد که روز‌های سختی در انتظار این تیم پرهوادار خواهد بود.

 

مطالب مرتبط