۲۰:۱۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۴

شوک بدموقع به سرخ‌ها؛ مهاجم پرسپولیسی جدا شد/ تصمیم شگفت‌انگیز ستاره گلزن

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصربه نقل از خبرورزشی، شوک بدموقع به سرخ‌ها؛ مهاجم پرسپولیسی جدا شد/ تصمیم شگفت‌انگیز ستاره گلزن. باکو خمز در راستای انقلابی که برای تراکتور در نیم فصل دوم در نظر دارد، اجازه جدایی به محمد عباس زاده را...

خبر مهم و فوری برای هواداران پرسپولیس / شماره پیراهن بازیکنان سرخ پوش مشخص شد + اسامی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصربه نقل از خبرورزشی، شوک بدموقع به سرخ‌ها؛ مهاجم پرسپولیسی جدا شد/ تصمیم شگفت‌انگیز ستاره گلزن. باکو خمز در راستای انقلابی که برای تراکتور در نیم فصل دوم در نظر دارد، اجازه جدایی به محمد عباس زاده را داد تا شوک بزرگی به تبریزی‌ها وارد کند.

محمد عباس‌زاده که اکنون با ۶ گل زده در صدر جدول گلزنان در پایان نیم‌فصل قرار دارد و شانس بزرگی برای کسب عنوان کفش طلای این فصل برای خود قائل است، در تصمیمی شگفت‌انگیز قصد پایان همکاری با تراکتور را دارد.

مهاجم مازنی تراکتور که در دوره هدایت علیرضا منصوریان به این تیم پیوست و در آن مقطع فشار و هجمه زیادی را متحمل می‌شد، توانست با گل‌های خود اعتماد هواداران را جلب کرده و به بازیکنی محبوب در تبریز و ترکیب این تیم تبدیل شود.

گل قیچی این بازیکن در فصل گذشته و مقابل آلومینیوم اراک نیز به عنوان یکی از گل‌های ویژه لیگ بیست و یکم محسوب می‌شود، او در این فصل نیز علیرغم اینکه چند دیدار را به دلیل مصدومیت از دست داد، در نهایت با ۶ گل زده در صدر جدول کار را دنبال می‌کند.

باکو خمز سرمربی تراکتور گفته می‌شود قصد دارد یک مهاجم اسپانیایی را به جمع این تیم اضافه کند و به همین منظور و بعد از توافق با حامد پاکدل، اعلام کرده که محمد عباس‌زاده مشکلی برای جدایی از این تیم نخواهد داشت.

عباس‌زاده که با گل‌های خود در دوره حضور نساجی در لیگ دسته اول توانست بعد از سال‌ها به حسرت قائمشهری‌ها برای حضور در سطح اول فوتبال ایران پایان دهد، با دستیابی به عنوان آقای گلی با ثبت ۲۴ گل، سهم بزرگی در صعود این تیم داشت اما در ادامه راهی سایپا شد تا در کنار علی دایی به عنوان اسطوره فوتبالی‌اش کار را دنبال کند. با این حال عباس زاده بار دیگر در فصل بعد از یک فصل حضور در جمع نارنجی‌پوشان به نساجی بازگشت و بار دیگر در نقش گلزن اول این تیم ظاهر شد.

مهاجم قائمشهری با نظر علیرضا منصوریان که هدایت تراکتور را برعهده گرفته بود، راهی تبریز شد و در اولین فصل حضورش با ۱۲ گل زده، در رقابت برای عنوان آقای گلی قرار داشت. عباس زاده طی مدت حضورش در این تیم (۳ فصل) بیش از ۳۰ گل به نام خود کرد تا در تبریز نیز از محبوبیت بالایی برخوردار شود.

باید دید او اکنون با جدایی از تراکتور و در روزهایی که خیلی از تیم‌های لیگ برتری به دنبال گلزن در خط هجومی خود هستند، چه تصمیمی خواهد گرفت.

 اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار