۱۴:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۵

شوخی زلاتان با عکس مراسم عروسی!

[ad_1] خبرورزشی – زلاتان ایبراهیموویچ ستاره سوئدی میلان از فرصت حضور در مراسم ازدواج مارکو وراتی هم‌تیمی سابقش در پاری سن ژرمن برای طعنه‌ زدن به تیم پیشین‌ خود استفاده کرد. وراتی،چند روز پس از قهرمانی‌اش با ایتالیا در یورو ۲۰۲۰ برای...

شوخی زلاتان با عکس مراسم عروسی!

[ad_1]

خبرورزشی –

زلاتان ایبراهیموویچ ستاره سوئدی میلان از فرصت حضور در مراسم ازدواج مارکو وراتی هم‌تیمی سابقش در پاری سن ژرمن برای طعنه‌ زدن به تیم پیشین‌ خود استفاده کرد.

وراتی،چند روز پس از قهرمانی‌اش با ایتالیا در یورو ۲۰۲۰ برای دومین بار ازدواج کرد و از چند هم‌تیمی سابق خود در پاری‌سن‌ژرمن از جمله زلاتان، سالواتوره سیریگو، اسکیل لاوتزی و خاویر پاستوره دعوت کرد که در مراسم ازدواجش حضور پیدا کنند. این ۵ نفر در طول مراسم با هم یک عکس یادگاری هم انداختند که زلاتان ۳۹ ساله آن را در صفحه شخصی‌اش در اینستاگرام منتشر کرده و در شرح آن نوشت: «پاری‌سن‌ژرمن واقعی»

زلاتان در تمام ۴ فصلی که در پاری‌سن‌ژرمن بازی کرد، با این تیم قهرمان لیگ یک شد تا یکی از بهترین مقاطع این تیم در رقابت‌های داخلی رقم بخورد. او دوران بازیگری خود را به نوعی بهترین تیم تاریخ این باشگاه دانست. با این حال در حال حاضر هم پاریسی‌ها ستاره‌های پرشماری دارند و بازیکنانی مثل راموس، دوناروما، واینالدوم و حکیمی را هم به خدمت گرفته‌اند.

زلاتان

بیشتر بخوانید:

[ad_2]

Source link

مطالب مرتبط

آخرین اخبار