۰۹:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۱

شهردار تهران باید روحیه انقلابی داشته باشد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، عضو سابق شورای اسلامی شهر تهران در مورد روند انتخاب شهردار تهران توضیحاتی داد و گفت: شهردار تهران باید روحیه انقلابی داشته باشد مجتبی شاکری عضو سابق شورای اسلامی شهر تهران در مورد اولویت‌های شهردا...

شهردار تهران باید روحیه انقلابی داشته باشد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، عضو سابق شورای اسلامی شهر تهران در مورد روند انتخاب شهردار تهران توضیحاتی داد و گفت: شهردار تهران باید روحیه انقلابی داشته باشد

مجتبی شاکری عضو سابق شورای اسلامی شهر تهران در مورد اولویت‌های شهردار تهران  اظهار کرد: مهمترین اقدامی که برای کلانشهر تهران باید انجام شود این است که اعضای شورای شهر تهران باید یک مروری به اهداف کمی و کیفی برنامه پنج ساله شهر تهران است که باید انجام شود.

وی افزود: باید توجه ویژه‌ای به بودجه و نوع پرداخت آن صورت بگیرد و توجه ویژه به پایان دادن پروژه‌های از قبل به جای مانده باید انجام شود؛ همچنین ساماندهی ساخت و ساز شهری مسئله بعدی است که باید مورد توجه قرار بگیرد که باید از اولویت های مدیریت شهری و دولت باشد که به همکاری متقابل نیازمند است که به نظر می‌آید باید مدیریت شهری تهران نسبت به این موضوع توجه ویژه ای داشته باشد.

عضو سابق شورای اسلامی شهر تهران گفت: توجه ویژه به حمل و نقل و گسترش آن می‌تواند نقش مهمی در کاهش آلودگی هوای شهر تهران داشته باشد؛ لذا باید در این زمینه اقدامات لازم انجام شود؛ کسب و کارهای خرد شهری نیز از اولویت‌های دیگری است که می تواند موتور محرک کسب و کارهای بزرگ باشند، موضوعی که می تواند با همکاری مدیریت شهری آینده هر شهری تاثیر گذار باشد.

وی گفت: شهردار تهران همچنین باید روحیه انقلابی داشته باشد بتواند تعامل خوبی با دولت ایجاد کند و بتواند مشکلات شهر را به خوبی حل کند.

 

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار