۲۱:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷

شهرداری پردیس آماده مشارکت دادن مردم در پروژه های عمرانی است

پردیس- معاون عمرانی استاندار تهران با اشاره به اینکه شهرداری پردیس جزو پنج شهرداری برتر استان تهران است گفت: شهرداری پردیس آماده مشارکت دادن مردم در پروژه های عمرانی است.

شهرداری پردیس آماده مشارکت دادن مردم در پروژه های عمرانی است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، عبدالرضا چراغعلی عصر یکشنبه در حاشیه افتتاح پروژه‌های عمرانی پردیس در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طی ارزیابی‌های صورت گرفته اقدامات خوبی در حوزه خدمات دهی به مردم صورت گرفته است و الزاماً از همه مدیران و مسئولان و اصحاب رسانه می‌خواهیم که اخبار مسرت بخش را به گوش مردم برسانند تا کمی از آلام و مصیبت‌هایی که به واسطه کرونا در جامعه شاهد آن هستیم کاسته شود.

چراغعلی از برتری شهرداری پردیس جز ۵ شهرداری استان تهران خبر داد و گفت: از شهردار پردیس می‌خواهم که مهندسی ارزش را در پروژه‌های شهر لحاظ کند که طبق آن شاخص‌های کار مهندسی، کیفیت کار و در مدت زمان کوتاه کار را به سرانجام رساندن می‌باشد که طی اخبار واصله این روند در شهرستان آغاز شده است.

معاون عمرانی استاندار تهران بیان داشت: شهردار پردیس امروز به مردم اعلام کند که آماده مشارکت دادن مردم می‌باشد، همانطور که یک جهش در بودجه عمرانی شهر ایجاد شده اگر مردم به میدان بیایند جهشی چندین برابری را خواهیم داشت.

وی با تاکید بر احترام به بخش خصوصی عنوان داشت: خوشبختانه همدلی خوب و تکریم به ارباب رجوع را در این شهرستان شاهد هستیم.

چراغعلی گفت: از ۴۸ شهر استان تهران در پایتخت در خیلی از موضوعات به جاهای سختی رسیده ایم و شهرهای اقماری تهران بارهای زیادی را به دوش می کشند و باید برنامه ریزی کنیم که پردیس قابلیت خوبی برای داشتن هوای پاک داشته باشد.

مطالب مرتبط