۱۶:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۲

شماره ۷ پرسپولیس | اعطای شماره ۷ پرسپولیس متعلق به علی پروین به این ستاره محبوب سرخ پوش

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ANDISHEMOASER News Agency، شماره ۷ پرسپولیس | اعطای شماره ۷ پرسپولیس متعلق به علی پروین به این ستاره محبوب سرخ پوش. در حال حاضر پیراهن های شماره ۱۲ (به خاطر هوادار)، شماره ۲۴ (به یاد کاپیتان فقید پ...

شماره 7 پرسپولیس | اعطای شماره 7 پرسپولیس متعلق به علی پروین به این ستاره محبوب سرخ پوش

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ANDISHEMOASER News Agency، شماره ۷ پرسپولیس | اعطای شماره ۷ پرسپولیس متعلق به علی پروین به این ستاره محبوب سرخ پوش. در حال حاضر پیراهن های شماره ۱۲ (به خاطر هوادار)، شماره ۲۴ (به یاد کاپیتان فقید پرسپولیس هادی نوروزی) و شماره ۷ ( به یاد علی پروین اسطوره باشگاه) بایگانی شده اند. شماره های ۱۲ و ۲۴ پرسپولیس هیچ مشتری ندارند اما…

دل مشغولی جدید سروش رفیعی در پرسپولیس/ شماره ۷ علی پروین از بایگانی خارج نمی‌شود؟

هافبک فصل گذشته تیم سپاهان که به تازگی و با اتمام اردوی تیم ملی در قطر، به تهران بازگشته است، در باشگاه پرسپولیس حاضر شد و پس از توافق با رضا درویش قرارداد خود را با این باشگاه امضا کرد. سروش رفیعی پیش‌تر در دو مقطع، در نیم فصل‌های دوم لیگ شانزدهم و هجدهم در پرسپولیس حضور داشت و تمام افتخارات داخلی را با این تیم به‌دست آورد.

او که در آخرین دوره حضورش توسط گابریل کالدرون مازاد شده بود حالا به‌عنوان حلقه مفقوده پرسپولیس در خط هافبک به این تیم بازگشته تا خلاقیت توسط این بازیکن به میانه زمین پرسپولیس بازگردد. جالب آن که اولین درخواست سروش رفیعی از باشگاه پرسپولیس، پوشیدن پیراهن شماره ۷ این تیم بوده است.

سروش رفیعی در گذشته هم پیراهن شماره ۷ پرسپولیس را پوشیده بود. پس از جدایی سروش رفیعی و در دی ماه سال ۱۳۹۸ افشین پیروانی که شاگرد علی پروین بوده به محمدحسن انصاری‌فرد پیشنهاد داده برای همیشه پیراهن شماره ۷ پرسپولیس بایگانی شود. از آنجایی که خود انصاری‌فرد نیز شاگرد پروین بوده با این پیشنهاد موافقت کرده و این پیراهن بایگانی شد.

حالا شنیدیم خارج کردن پیراهن شماره ۷ علی پروین هنوز قطعی نشده است.

شماره 7 پرسپولیس | اعطای شماره 7 پرسپولیس متعلق به علی پروین به این ستاره محبوب سرخ پوش

شماره ۷ پرسپولیس | اعطای شماره ۷ پرسپولیس متعلق به علی پروین به این ستاره محبوب سرخ پوش

این درحالی است که پیش تر گفته می شد باشگاه پرسپولیس با خواسته جدید سروش رفیعی موافقت کرده اما حالا…

به نظر می رسد شخص علی پروین هم خیلی راضی نباشد این پیراهن از بایگانی خارج شود؛ هرچند هرگز این حرف را در رسانه ها یا مصاحبه های خود به صورت رسمی بیان نکرده است.

برای عضویت در کانال اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار