۱۳:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۷

شرور معروف کشته شد!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، این شخص که سابقه شرارت، درگیری و مزاحمت برای مردم و اصناف را داشت در درگیری با ماموران نیروی انتظامی کشته شد.وی قبل از درگیری با ماموران نیروی انتظامی، به صورت برهنه با قمه و با به کاربردن الفاظ ر...

شرور معروف کشته شد!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، این شخص که سابقه شرارت، درگیری و مزاحمت برای مردم و اصناف را داشت در درگیری با ماموران نیروی انتظامی کشته شد.وی قبل از درگیری با ماموران نیروی انتظامی، به صورت برهنه با قمه و با به کاربردن الفاظ رکیک به مردم حمله و یک پیرمرد را مجروح و  به خودروهای شخصی آسیب وارد کرده بود.

فرمانده انتظامی استان البرز برای پیگیری کلیپ منتشره در فضای مجازی مبنی بر تیراندازی مامورانتظامی به متهم دستور ویژه صادر کرد.

دستور ویژه فرمانده  انتظامی استان البرز برای پیگیری کلیپ منتشره در فضای مجازی مبنی بر تیراندازی مامورانتظامی به متهمی که به اموال مردم(مغازه وخودرو )خسارت وارد کرد.

در پی انتشار کلیپی در فضای مجازی مبنی بر شلیک مامور کلانتری در حوزه استحفاظی کلانتری۲۲مهرشهر کرج به متهمی که به اموال مردم خسارت وارد می کرد فرمانده انتظامی استان بلافاصله دستور ویژه ای برای بررسی موضوع صادر کرد.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار