۱۸:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۷

شرط پرسپولیسی شدن این ستاره فوتبال مشخص شد+ جزئیات

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، مدافع مدنظر باشگاه پرسپولیس برای پیوستن به این تیم  با مشکل دریافت رضایت نامه مواجه شده است. سرمربی پرسپولیس در ابتدای فصل  و در نقل و انتقالات زمستانی هم دنبال این بازیکن بود که باشگاه پدیده رضای...

شرط پرسپولیسی شدن این ستاره فوتبال مشخص شد+ جزئیات

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، مدافع مدنظر باشگاه پرسپولیس برای پیوستن به این تیم  با مشکل دریافت رضایت نامه مواجه شده است.

سرمربی پرسپولیس در ابتدای فصل  و در نقل و انتقالات زمستانی هم دنبال این بازیکن بود که باشگاه پدیده رضایتنامه او را صادر نکرد.

حالا مجددا نام نعمتی به عنوان یکی از گزینه‌های پرسپولیس در نقل و انتقالات تابستانی مطرح شده منتهی باشگاه پدیده به این راحتی رضایتنامه مدافعش را صادر نمی‌کند.

گفته می‌شود پدیده برای صدور رضایتنامه این بازیکن درخواست ۶ میلیارد تومانی دارد و طبیعتا هر باشگاهی که به دنبال علی نعمتی باشد باید این پول را به حساب تیم مشهدی واریز کند.

پیش از این نیز و در نقل و انتقالات نیم فصل فرشاد فرجی نیز با وضعیتی مشابه روبه رو شد اما این بازیکن خود با فروش یک واحد آپارتمان و پرداخت ۲ میلیارد تومان توانست پول رضایتنامه‌اش را تامین کند و پرسپولیس شود اما اینکه نعمتی بخواهد ۶ میلیارد تومان را شخصا به پدیده بدهد اتفاقی فوق‌العاده بعید به نظر می‌رسد.

گفته می‌شود باشگاه پدیده یک شرط دیگر هم برای صدور رضایتنامه نعمتی جهت حضور در پرسپولیس دارد و آن هم مربوط به پول رضایتنامه یحیی گل‌محمدی است. باشگاه پرسپولیس هنوز کل پول رضایتنامه سرمربی فصل گذشته تیم مشهدی را به حساب این باشگاه واریز نکرده و به همین دلیل پدیده گفته پرسپولیس ابتدا باید پول رضایتنامه یحیی را به طور کامل پرداخت کند و بعد از آن به دنبال جذب علی نعمتی باشد.

باید منتظر ماند و دید سرنوشت علی نعمتی و پرسپولیس که علاقه ای زیادی به پوشیدن پیراهن قرمز این تیم دارد به کجا ختم خواهد شد و او مانند فرشاد فرجی موفق به حضور در جمع شاگردان یحیی گل‌محمدی می‌شود یا نه.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار