۰۹:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۱

شرط ماندن حمید مطهری در پرسپولیس مشخص شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،  در حالی که بلافاصله پس از قهرمانی پرسپولیس در لیگ بیستم زمزمه هایی مبنی بر جدایی حمید مطهری از پرسپولیس شنیده شد و خود او هم در مصاحبه ای اعلام کرد آماده پذیرفتن چالش سرمربیگری است اما هنوز جدایی...

شرط ماندن حمید مطهری در پرسپولیس مشخص شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،  در حالی که بلافاصله پس از قهرمانی پرسپولیس در لیگ بیستم زمزمه هایی مبنی بر جدایی حمید مطهری از پرسپولیس شنیده شد و خود او هم در مصاحبه ای اعلام کرد آماده پذیرفتن چالش سرمربیگری است اما هنوز جدایی او قطعی نشده است.

تخفیف خرید سبدهای محصولات طبیعت ویژه محرم در آلین لند

ساعت هوشمند شیائومی یه انتخاب جذاب برای افراد سخت پسند. کلیک کنید

در این بین زمزمه هایی مبنی بر حضور مطهری در چند تیم لیگ برتری و حتی سایپای دسته اولی به گوش می رسد اما تمایل مطهری به ادامه همکاری با پرسپولیس است، البته به شرطی که مبلغ قرارداد او به میزان قابل توجهی افزایش پیدا کند.

مطهری به خوبی می داند به نفع باشگاه نیست که او را از دست بدهد چرا که در صورت جدایی او به واسطه خواسته های مالی، مدیران باشگاه با انتقادهای تند و تیز یحیی گل محمدی مواجه خواهند شد و از حملات مجازی نیز در امان نخواهند ماند. به نوعی او درخواست افزایش رقم قرارداد خود را در بهترین شرایط اعلام کرده و بسیار بعید است باشگاه با این موضوع مخالفت کند. برهمین اساس درصورت افزایش رقم قرارداد مطهری به کار خودش در پرسپولیس ادامه خواهد داد و قید حضور در تیم های دیگر و تجربه چالش جدید را خواهد زد.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار