۲۱:۳۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۲

شرط خمس برای حضور دوباره در یادگار

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصربه نقل از ورزش۳،شرط خمس برای حضور دوباره در یادگار.  تراکتور در روزی که بعد از مدت ها در ورزشگاه یادگار امام و با حضور تماشاگرانش بازی می کرد، موفق شد فولاد را با نتیجه یک بر صفر شکست دهد. شاگردان پ...

ادعای تراکتوری ها پس از فاجعه بازی با پرسپولیس | ادعای عجیب و جنجالی این تراکتوری برای فرار پرسپولیس از زمین ! / پرسپولیس تنبیه شود!!!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصربه نقل از ورزش۳،شرط خمس برای حضور دوباره در یادگار.  تراکتور در روزی که بعد از مدت ها در ورزشگاه یادگار امام و با حضور تماشاگرانش بازی می کرد، موفق شد فولاد را با نتیجه یک بر صفر شکست دهد. شاگردان پاکو خمس با گل دقایق واپسین محمدی، روند نتایج خوب خود را تداوم بخشیدند. در شرایطی که به نظر می رسید بازگشت به یادگار امام به نفع تراکتوری ها بوده باشد اما سرمربی این تیم با انتقاد از چمن ورزشگاه یادگار امام تاکید کرد انتخاب ورزشگاه برای بازی های بعدی منوط به کیفیت چمن خواهد بود.

خمس که برای اولین بار حضور در ورزشگاه یادگار امام و بازی کنار تماشاگران تراکتور را تجربه می کرد، حسابی از شرایط چمن ورزشگاه شاکی بود و در پاسخ به سوالی در همین مورد گفت: کیفیت چمن استادیوم شهید سلیمانی بهتر از یادگار امام (ره) است و هر زمان بخواهیم، می‌توانیم آب دهیم. این جا اما چنین کاری را برای ما نکردند.

او با اشاره به این موضوع که نباید در بازی های خانگی، شرایط به ضرر تیمش باشد افزود: آمادگی این را داریم که در بازی‌های خارج از خانه شرایط چمن خوب نباشد، اما در بازی خانگی کیفیت چمن باید مطلوب باشد. وقتی ما به عنوان میزبان بازی می‌کنیم باید شرایط زمین همان طوری که می‌خواهیم باشد، تماشاگران حضور داشته باشند و … در غیر این صورت وقتی ورزشگاه را آماده نمی کنند چرا باید اینجا بازی کنیم؟

سرمربی تراکتور با تاکید به این موضوع که کیفیت چمن برای او از اهمیت بالای برخوردار است گفت: “کیفیت چمن را نمی توان کاری کرد اما آن را باید خیلی کوتاه کرده و مرطوب کنند. وقتی زمین خشک باشد، بازی کند می شود. زمینی که توپ در آن به راحتی در جریان نباشد به درد ما نمی خورد.”

 اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار