۰۶:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۴

شرایط و سایت ثبت نام فروش فوق العاده ایران خودرو تیر ۱۴۰۰

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، ثبت نام ایران خودرو برای فروش فوق العاده ایران خودرو هایما S۷ پلاس توربوشارژ اتوماتیک از فردا پنجشنبه ۲۴ تیرماه ۱۴۰۰ به مدت سه روز آغاز می شود. این بخشنامه ثبت نام فروش فوق العاده ایران خودرو فردا...

شرایط و سایت ثبت نام فروش فوق العاده ایران خودرو تیر ۱۴۰۰

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، ثبت نام ایران خودرو برای فروش فوق العاده ایران خودرو هایما S۷ پلاس توربوشارژ اتوماتیک از فردا پنجشنبه ۲۴ تیرماه ۱۴۰۰ به مدت سه روز آغاز می شود. این بخشنامه ثبت نام فروش فوق العاده ایران خودرو فردا فعال می شود. موعد تحویل فروش فوق العاده خودرو هایما S۷ پلاس توربوشارژ اتوماتیک ۹۰ روزه خواهد بود. متقاضیان ثبت نام خودرو ایران خودرو می توانند با مراجعه به سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir  برای ثبت نام اقدام کنند. برگزاری مراسم قرعه کشی ایران خودرو با حضور نهادهای ناظر حداکثر سه روز پس از اتمام مهلت برگزار می شود.

 

مهلت ثبت نام فروش فوق العاده ایران خودرو ۱۴۰۰

مرحله جدید فروش فوق العاده ایران خودرو از فردا پنجشنبه ۲۴ تیر ماه ۱۴۰۰ به مدت سه روز انجام می شود و آخرین روز ثبت نام شنبه ۲۶ تیر ماه خواهد بود.به منظور بهره‌مندی مشتریان واقعی، محدودیت‌های مربوط به فروش کماکان اجرا می‌شود. لذا مهلت ثبت نام فروش فوق العاده ایران خودرو برای مشتریان حداکثر تا پایان روز ۲۶ تیر ۱۴۰۰ است و تا این تاریخ متقاضیان خودرو هایما S7 پلاس توربوشارژ می توانند به سایت ایران خودرو مراجعه کنند.

 

قیمت خودرو فروش فوق العاده ایران خودرو تیر ۱۴۰۰

قیمت فروش فوق العاده ایران خودرو هایما S۷ پلاس توربوشارژ اتوماتیک ۶۴۰ میلیون تومان اعلام شده است که موعد تحویل آن سه ماهه اعلام شده است و تاریخ فک رهن و چاپ سند سک سال پس از دریافت خودرو خواهد بود. رنگ های قابل عرضه این خودرو خاکستری، مشکی، نقره ای، سفید و ذغالی است.

 

ثبت نام خودرو ایران خودرو

شرایط و سایت ثبت نام فروش فوق العاده ایران خودرو

 

 

آدرس سایت ثبت نام اینترنتی ایران خودرو

اسامی برندگان پیش فروش ایران خودرو، از طریق قرعه کشی با حضور نمایندگان نهاد‌های ناظر انتخاب خواهند شد. متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir مراجعه و نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

 

زمان قرعه کشی و اعلام اسامی برندگان ایران خودرو تیر ۱۴۰۰

زمان قرعه کشی و اعلام اسامی برندگان ثبت نام ایران خودرو تیر ۱۴۰۰ حدکثر ۳ روز کاری پس از پایان ثبت نام است و پس از قرعه کشی اسامی منتخبان اعلام می شود. متقاضیان نهایی نیز از طریق برگزاری مراسم قرعه کشی با حضور نمایندگان نهادهای ناظر تا حداکثر سه روز پس از اتمام مهلت ثبت نام تعیین خواهند شد.

 

 

 

 

نحوه  ثبت نام و واریز وجه فروش فوق العاده ایران خودرو تیر ۱۴۰۰

مرحله اول : متقاضی، با وارد نمودن کد کاربری و کلمه عبور خود، به صفحه ثبت نام ایران خودرو وارد می شود و خودرو را انتخاب می نماید.

مرحله دوم: در پایان فرآیند ثبت نام خودرو به فرد متقاضی کد پیگیری اختصاص داده میشود.

مرحله سوم: مراسم قرعه کشی محصولات ایران خودرو با حضور مراجع نظارتی برگزار میگردد.

مرحله چهارم: فهرست منتخبین قرعه کشی ایران خودرو، حداکثر ۳ روز پس از پایان ثبت نام از طریق سایت فروش اینترنتی و ارسال پیامک اعلام می گردد و مشتری می بایست با مراجعه به سایت، از وضعیت ثبت نام خود (انتخاب یا عدم انتخاب خود در قرعه کشی) مطلع گردد.

مرحله پنجم: فرد انتخاب شده، ظرف مهلت ۵ روز میبایست وجه خودرو را از طریق سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو واریز نمایند . در صورت عدم واریز وجه ، ثبت نام متقاضی کان لم یکن تلقی می گردد.

نکته ۱ :در صورت مشاهده هرگونه مغایرت در شرایط احراز متقاضی ( شرایط عمومی )در هرمرحله تا قبل از تحویل خودرو ایران خودرو، ثبت نام متقاضی کان لم یکن تلقی میشود و وجه مشتری به حساب ایشان مسترد می گردد و هیچگونه مسئولیتی از بابت تحویل خودرو متوجه شرکت نخواهد بود.

نکته ۲: قبل از قرعه کشی فروش فوری ایران خودرو، متقاضی هیچگونه وجهی واریز نخواهد نمود.

 

 

 

شرایط عمومی فروش فوق العاده ایران خودرو

به هر کد ملی فقط یک دستگاه خودرو تعلق می گیرد.

حداقل فاصله از آخرین خرید (ثبت نام یا تحویل خودرو) از شرکتهای ایران خودرو و سایپا ۴۸ ماه می باشد.

دارا بودن گواهینامه رانندگی معتبر(حداقل پایه سوم) الزامی می باشد.

انتقال امتیاز و حقوق ناشی از انتخاب شدن در قرعه کشی ایران خودرو به اشخاص ثالث ممنوع می باشد.

متقاضی باید در هنگام ثبت نام ماشین، شماره حساب (شماره شبا) مربوط به خود را معرفی نماید و لازم است از کارتهای بانکی به نام خود برای واریز وجه استفاده نماید.

شماره تلفن همراه معرفی شده باید به نام فرد متقاضی باشد.

ثبت نام خودرو برای مشتریان حقوقی میسر نخواهد بود.

فرد انتخاب شده، میبایست در مرحله واریز وجه، جهت انتخاب کد نمایندگی مطابق با استان محل سکونت (آدرس وکدپستی) اقدام نماید.

گارانتی خودرو پس از ۳ ماه از زمان تحویل در صورت عدم مراجعه به نمایندگی برای دریافت سرویس اولیه باطل می گردد و در مراجعه به نمایندگی کارکرد حداقل ۱,۰۰۰ کیلومتری خودرو نیز الزامی است.

امکان صلح در قرارداد و نقل و انتقال خودرو حتی به صورت وکالتى مطابق با مصوبات کمیته خودرو وجود ندارد.

خودروهای قابل ارائه از طریق این بخشنامه، براساس آخرین استاندارد زیست محیطی و مقررات اعلام شده و حاکم بر کشور در زمان تحویل خودرو، برخوردار خواهد بود.

نکته ۱: ثبت نام ماشین برای متقاضی دارای پلاک انتظامی فعال (نصب برروی خودرو) ممنوع می باشد.

نکته ۲: ثبت نام متقاضیانی که فاقد گواهینامه رانندگی معتبر خودرو (حداقل پایه سوم) یا دارای پلاک انتظامی فعال باشند، کان لم یکن تلقی شده و فرد متقاضی به مدت ۳ سال از ثبت نام درتمامی طرح های فروش آتی محصولات ایران خودرو محروم خواهد بود .نکته ۳: در این بخشنامه از زمان واریز وجه تا تحویل خودرو سود مشارکت و انصراف پرداخت نخواهد شد.

 

 

شرایط اختصاصی بخشنامه فوق العاده ایران خودرو تیر ۱۴۰۰

زمان تحویل خودرو ایران خودرو بر اساس اولویت بندی تعیین شده در قرعه کشی و سایر ضوابط ابلاغی کمیته خودرو خواهد بود.

انتخاب رنگ خودرو پس از اعلام اسامی منتخبین و توسط مشتری در زمان واریز وجه صورت خواهد گرفت.

خودروی ثبت نامی، از بیمه شخص ثالث برابر آخرین سقف قانونی ابلاغ شده در زمان تحویل خودرو برخوردار خواهد بود.

صحت کلیه اطلاعات درج شده خصوصاً کد ملی، آدرس و کدپستی بر عهده متقاضی میباشد و در صورت تغییر یا اشتباه در اطلاعات ارائه شده کلیه تبعات ناشی از آن من جمله تاخیر در تحویل و عدم شماره گذاری خودرو برعهده شخص می باشد.

در زمان تکمیل وجه دعوتنامه بخشی از ثمن معامله توسط مشتری، تا مدت یک سال پرداخت نخواهد شد و به ازای مبلغ دین و تعهد مشتری بابت عدم انتقال خودرو به غیر، خودرو به همان مدت در رهن شرکت قرار خواهد گرفت. شرط مدت در این بند، صرفاً در اختیار خودروساز بوده و خریدار نمی تواند قبل از موعد مذکور آن را پرداخت نماید.پس از گذشت مدت یک سال از صدور فاکتور، مشتری می بایست نسبت به فک رهن خودرو و پرداخت هزینه های متعلقه مطابق با ضوابط شرکت اقدام نماید و پس از آن سند چاپ و در اختیار ایشان قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم اقدام برای فک رهن، پس از یک سال توسط مشتری، جرایم تاخیر مطابق ضوابط به حساب مشتری تعلق می گیرد.

در صورت بروز هرگونه تاخیر احتمالی در تحویل خودرو برابر ضوابط مندرج در قرارداد، خسارت تاخیر به صورت روز شمار (۱۲درصد سالیانه) محاسبه و در بازه زمانی مطابق ضوابط قابل پرداخت خواهد بود.

درصورت عدم تکمیل وجه دعوتنامه در بازه زمانی مجاز، شرکت میتواند خودرو را به سایر متقاضیان تحویل دهد و نوبت مشتری را به موعد دیگری موکول نماید. نوع و قیمت خودرو قابل تحویل به این دسته از مشتریان در بخشنامه های آتی مشخص می گردد.

در صورتی که پس از امضای قرارداد فی مابین با مشتری بر حسب ضرورت و یا الزامات قانونی و یا لزوم رعایت استانداردهای اجباری، شرکت ایران خودرو ملزم به نصب تجهیزات و یا لوازم اضافی (آپشن) بر روی خودرو گردد و یا تغییری در برخی از قطعات خودرو ایجاد شود، ضمن اطلاع رسانی مراتب مذکور، دعوتنامه تکمیل وجه بر اساس ضوابط و آیین نامه های اجرایی قانونی حمایت از مصرف کنندگان خودرو صادر خواهد شد.

امکان انصراف از ثبت نام تا قبل از پایان مهلت ثبت نام از طریق سایت و میز کار مشتری امکان پذیر می باشد.

سامانه پیام کوتاه شرکت ایران خودرو به شماره ۳۰۰۰۹۶۴۴۰ میباشد و کلیه پیامک های ارسالی از طریق شماره مذکور صورت خواهد گرفت.

شماره تلفن مرکز تماس ایران خودرو برای پاسخگویی در حین ثبت نام خودرو ۸۲۲۷۲۷۲۷-۰۲۱ می باشد.

 

مطالب مرتبط

آخرین اخبار