۱۸:۲۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۴

شباهت عجیب ستاره جدید منچسترسیتی به ردوندو

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصربه نقل از خبرورزشی،شباهت عجیب ستاره جدید منچسترسیتی به ردوندو. منچسترسیتی بار دیگر به دنبال شکار بازیکنان در آرژانتین بوده و «ماکسیمو پرونه» پس از خولیان آلوارس که در تابستان از ریورپلاته به لیگ برت...

شباهت عجیب ستاره جدید منچسترسیتی به ردوندو

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصربه نقل از خبرورزشی،شباهت عجیب ستاره جدید منچسترسیتی به ردوندو. منچسترسیتی بار دیگر به دنبال شکار بازیکنان در آرژانتین بوده و «ماکسیمو پرونه» پس از خولیان آلوارس که در تابستان از ریورپلاته به لیگ برتر پیوست، آخرین بازیکن اضافه شده از آمریکای جنوبی است.

سیتی مدتها در تلاش بود تا شماره ۵ ولز سارسفیلد را به خدمت بگیرد؛ کسی که از اولین حضورش توسط «اوله» با فرناندو ردوندو مقایسه شده بود. پرونه اما سرخیو بوسکتس را الگوی خود می‌داند.

پرونه ۲۰ ساله برای ۵ فصل و نیم با سیتی قرارداد امضا کرد و ولز سارسفیلد در ازای او ۹٫۳ میلیون یورو دریافت خواهد کرد. پرونه پس از پایان حضورش در مسابقات قهرمانی زیر ۲۰ ساله‌های آمریکای جنوبی به تیم پپ گواردیولا خواهد پیوست. این بازیکن آرژانتینی با ۳۳ بازی، ۳ گل و دو پاس گل ولز سارسفیلد را ترک می‌کند، در حالیکه مهره‌ای کلیدی برای رسیدن تیم به نیمه‌نهایی آخرین لیبرتادورس هم بوده است.

سیتی همیشه همینقدر آرام و بی سر و صدا کار می‌کند و قبل از اینکه جنگ تیم‌های اروپایی که قطعا قیمت‌ها را هم بالا می‌برند شروع شود، به سرعت و با احتیاط در آمریکای جنوبی به دنبال جوانان بااستعداد می‌گردد.

شاید زمان زیادی طول بکشد تا پرونه را در یک بازی بزرگ با پیراهن سیتی ببینیم، اما باشگاه احتمالا او را به عنوان جایگزین نهایی بازیکنی مانند رودری در خط میانی در نظر گرفته است. پیروی از بوسکتس و نگاه کردن به او مطمئناً ایده بدی برای بازیکنی نیست که بخواهد در اسرع وقت به تیم گواردیولا بپیوندد.

 اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار