۲۳:۳۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۰

شایعه جنجالی تکذیب شد/ لیوژنر ملیپوش در اروپا می ماند/دروازه‌بان توئنته علیه جهانبخش شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،شایعه جنجالی تکذیب شد/ لیوژنر ملیپوش در اروپا می ماند/دروازه‌بان توئنته علیه جهانبخش شد. پس از حذف تیم ملی ایران در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، باشگاه پاناتینایکوس یونان یکی از مشتریان علیرضا جهانبخش وینگر...

علیرضا جهانبخش، پرسپولیسی شد؟! / فوتبالیست خاکی، مهربان و شوخ طبع سرخ پوشان اعتراف کرد!!؟؟

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،شایعه جنجالی تکذیب شد/ لیوژنر ملیپوش در اروپا می ماند/دروازه‌بان توئنته علیه جهانبخش شد. پس از حذف تیم ملی ایران در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، باشگاه پاناتینایکوس یونان یکی از مشتریان علیرضا جهانبخش وینگر ایران بود.

جدایی کاپیتان تیم ملی ایران از فاینورد منتفی شد

جهانبخش که یکی از کاپیتان های تیم ملی هم محسوب می شود، با باشگاه فاینورد هلند تحت قرارداد است اما مذاکراتی برای انتقال او به سوپرلیگ یونان صورت گرفت.

امیر هاشمی مقدم مدیر برنامه جهانبخش هم پیشنهاد تیم یونانی به این بازیکن را تایید کرد اما در نهایت این بازیکن تصمیم گرفت به کارش در فاینورد ادامه بدهد.

وب سایت ۱۹۰۸ هلند امروز در خبری مدعی شد پس از عدم توافق پاناتینایکوس با فاینورد و جهانبخش، وینگر ایران در هلند ماندنی شد.

پانایتینایکوس برای تقویت تیم خود «دنیل مانچینی» را به خدمت گرفت و به این ترتیب خرید جهانبخش از سوی این باشگاه منتفی شده است.

به نوشته این سایت، جهانبخش می خواهد روی فاینورد تمرکز کند و با این تیم به عنوان قهرمانی لیگ هلند برسد.

دروازه‌بان توئنته علیه جهانبخش شد

اگر درخشش گلر آلمانی توئنته نبود، ملی‌پوش ایرانی فاینورد امروز حداقل یک گل می‌زد.

به گزارش “ورزش سه”، در حساس‌ترین بازی هفته نوزدهم لیگ اردیویسه هلند، تیم فوتبال فاینورد، درحالی‌که برخلاف دیدار قبل علیرضا جهانبخش را در ترکیب ابتدایی داشت، از ساعت ۱۴:۴۵ امروز به مصاف تیم رده چهارمی توئنته رفت.

اولین موقعیت جدی فاینورد در دقیقه ۱۰ روی حرکت و نفوذ علیرضا جهانبخش تا روی خط محوطه جریمه شکل گرفت که این ستاره ایرانی پس از دریافت پاس کوتاه، در موقعیت گلزنی قرار گرفت، اما شوت تماشایی او به سمت راست و پایین دروازه توئنته را لارس اونرستال، دروازه‌بان این تیم با یک شیرجه استثنایی دفع کرد و به کرنر فرستاد.

 لیوژنر ملیپوش

لیوژنر ملیپوش

در دقیقه ۱۸ فاینورد حمله خطرناک دیگری ترتیب داد که این بار هم لارس اونرستال مانع از گلزنی علیرضا جهانبخش شد و خروج به‌موقع این گلر آلمانی کاری کرد تا پاس اورکون کوکچو به ملی‌پوش ایرانی فاینورد نرسد.

جهانبخش که پس از سه مسابقه حضور ثابت و پیاپی در ترکیب فاینورد، در دیدار اخیرشان مقابل نایمخن به‌طور کامل نیمکت‌نشین شده بود، امروز با انگیزه زیادی برابر توئنته قرار گرفت که پس از درخشش گلر حریف روی دو صحنه، در دقیقه ۲۷ شانس خود را برای ساخت گل امتحان کرد که این بار هم ارسال او به ثمر ننشست.

فاینورد در دقیقه ۳۰ توسط سانتیاگو خیمنز به گل اول بازی رسید و در زمین توئنته پیش افتاد و نیمه اول را با پیروزی یک بر صفر پشت سر گذاشت که برتری آنها تا پایان مسابقه تداوم نداشت.

جهانبخش که در ۱۳ مسابقه قبلی برای فاینورد در لیگ اردیویسه یک گل به ثمر رسانده و سه پاس گل داده بود، امروز تلاش زیادی برای گلزنی کرد که سومین شوت دیدنی او در دقیقه ۶۰ هم به ثمر ننشست و این بار ضربه دیدنی او به سمت طاق دروازه را لارس اونرستال بیرون کشید و دروازه تیمش را نجات داد.

توئنته در دقیقه ۶۸ گل تساوی را به ثمر رساند و ۹ دقیقه پس از آن هم علیرضا جهانبخش از ترکیب تیمش خارج شد و در نهایت هم این دیدار با تساوی یک بر یک خاتمه یافت تا فاینورد ۴۲ امتیازی شود و همچنان صدرنشین لیگ اردیویسه بماند.

 اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط