۱۸:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۵

شایعات نگران کننده در خصوص مربی ایتالیایی آبی ها/ توضیحات باشگاه استقلال در خصوص دلیل نیامدن گابریله پین

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، از صبح امروز شایعاتی درباره گابریل پین، مربی ایتالیایی استقلال منتشر شده که باعث نگرانی هواداران این تیم شده است. در این خصوص گفته شده پین از پرداخت نشدن مطالباتش دلخور است و به همین خاطر هم در سف...

شایعات نگران کننده در خصوص مربی ایتالیایی آبی ها/ توضیحات باشگاه استقلال در خصوص دلیل نیامدن گابریله پین

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، از صبح امروز شایعاتی درباره گابریل پین، مربی ایتالیایی استقلال منتشر شده که باعث نگرانی هواداران این تیم شده است. در این خصوص گفته شده پین از پرداخت نشدن مطالباتش دلخور است و به همین خاطر هم در سفر به ایران تاخیر کرده است.
این مساله اما از سوی مقامات باشگاه استقلال رد و اعلام شد که این مربی ایتالیایی بدون مشکل به‌زودی به ایران سفر می‌کند و مطالباتش را به‌صورت نقدی دریافت می‌کند.
فرشید سمیعی، معاون حقوقی باشگاه استقلال در این خصوص گفت: «من با مدیربرنامه‌های آقای پین جلسه داشتم و به ایشان اعلام کردم که پول این مربی آماده است. به خود ایشان هم اطلاع دادیم که به محض بازگشت به ایران پول را دریافت می‌کند. او نیز اعلام کرد که به‌زودی برمی‌گردد و در تمرینات استقلال حضور پیدا می‌کند.»
معاون حقوقی استقلال صحبت‌هایش را این‌طور ادامه داد: «ما کوچکترین مشکلی با آقای پین نداریم. او فردی حرفه‌ای و وفادار است و فقط به‌خاطر ابتلا به ویروس کرونا سفرش به ایران تاخیر خورد. انشاالله تا روز چهارشنبه هم به ایران برمی‌گردد و کارش را از سر می‌گیرد.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار