۱۴:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۵

شاگردان مجیدی همچنان در حال نجات استقلال/ تیم هجومی ساپینتو هنوز کاری نکرده است!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،شاگردان مجیدی همچنان در حال نجات استقلال/ تیم هجومی ساپینتو هنوز کاری نکرده است!. آرتور کوین یامگا بازیکنی بود که فرهاد مجیدی برای استقلال خرید و پارسال در کنار امیرحسین حسین زاده بهترین بازیکن این...

ستاره خارجی استقلال در آستانه بازگشت/ بمب نقل و انتقالاتی ساپینتو در آستانه انفجار

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،شاگردان مجیدی همچنان در حال نجات استقلال/ تیم هجومی ساپینتو هنوز کاری نکرده است!. آرتور کوین یامگا بازیکنی بود که فرهاد مجیدی برای استقلال خرید و پارسال در کنار امیرحسین حسین زاده بهترین بازیکن این تیم بود.

در استقلال فعلاً بازیکنان فرهاد مجیدی گل می‌زنند

یامگا پنجشنبه گذشته هم یک گل دیدنی برای استقلال زد که در واقع گلی سه امتیازی بود و باعث شد تا استقلال ۶ امتیازی شود. جالب این که هفته گذشته هم دیگر بازیکن محبوب مجیدی در انزلی برای استقلال گل زد و پنالتی گرفت.

ساپینتو هفته به هفته استقلال را بهتر می‌شناسد اما چون تیم را خودش نبسته تا حد زیادی از ترکیب و بازیکنان فرهاد مجیدی استفاده می‌کند که البته طبیعی هم هست.به این مربی همچنان باید زمان داد ولی این واقعیت را نمی‌توان کتمان کرد که مجیدی خریدهای خوبی برای استقلال کرده بود و اکثر انتخاب‌های او در این تیم جواب دادند.

شاگردان مجیدی همچنان در حال نجات استقلال/ تیم هجومی ساپینتو هنوز کاری نکرده است!

شاگردان مجیدی همچنان در حال نجات استقلال/ تیم هجومی ساپینتو هنوز کاری نکرده است!

از جمله همین کوین یامگا که بازیکنی بی حاشیه و کاملا در خدمت تیم است. او گلی به مس زد که شاید کار بازیکن دیگری نبود و با همین گل توانایی‌های خود را نشان داد و در عین حال مهر تائیدی زد بر خرید فصل گذشته فرهاد مجیدی.

برای عضویت در کانال اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط