۲۰:۵۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۳

شاه ماهی سابق پرسپولیس علت دست رد زدن به پیشنهاد استقلال را لوداد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصربه نقل از ورزش۳،شاه ماهی سابق پرسپولیس علت دست رد زدن به پیشنهاد استقلال را لوداد. حامد پاکدل که در این فصل نتوانست نقش مؤثری در پرسپولیس داشته باشد، پس از یک و نیم فصل حضور در این تیم از جمع سرخ‌ها...

رجز خوانی بدشانس‌ترین بازیکنان پرسپولیس برای پیروزی و افتخار آفرینی / آفتاب پیروزی در انتظار پرسپولیس قهرمان / پرسپولیسی ها به فرهاد فکر هم نمیکنند!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصربه نقل از ورزش۳،شاه ماهی سابق پرسپولیس علت دست رد زدن به پیشنهاد استقلال را لوداد. حامد پاکدل که در این فصل نتوانست نقش مؤثری در پرسپولیس داشته باشد، پس از یک و نیم فصل حضور در این تیم از جمع سرخ‌ها جدا شد. این مهاجم که فصل پیش با پنج گل زده یکی از بهترین گلزنان پرسپولیس شده بود، توضیحاتی را در خصوص جدایی‌اش از این تیم در اینستاگرامش منتشر کرد.

پاکدل نوشت: «سلام‎ به همه‌ی هواداران باشگاه بزرگ پرسپولیس. خدا را شاکرم بابت فرصتی که به من داد تا بتوانم به آرزوی کودکی وقلبی‌ام که پوشیدن لباس تیم پرسپولیس بود برسم و این شیرین‌ترین و زیباترین لحظه‌ی زندگی ورزشی‌ام بود که بی‌صبرانه منتظرش بودم تا به واقعیت تبدیل شود.»

او ادامه داد: «برای رسیدن به تیمی که دوستش داشتم، تا آخرین لحظه صبر کردم و پیشنهادات عالی تیم‌های دیگر را با شرایط فوق‌العاده، علی الخصوص تیم خوب و پرهوادار استقلال را نپذیرفتم تا به چیزی که آرزو داشتم برسم.

یک فصل و نیم در کنار شما هواداران و خانواده بزرگ پرسپولیس بودم و همیشه با تمام توانم برای شاد کردن شما تلاش کردم. خواست خدا بود که توانستم با کمترین دقایقی که فرصت بازی داشتم، بهترین و گلزن‌ترین مهاجم لیگ از لحاظ گلزنی با دقایق اندک حضور بازی با زدن ۵ گل شوم و هواداران را خوشحال کنم.»

او در مورد جدایی و بخشیدن مطالباتش گفت: «یک فصل و نیم دیگر با پرسپولیس قرارداد داشتم، اما شرایط برای کمک کردن فراهم نبود و به لطف آقا یحیی و مدیرعامل باشگاه، آقای درویش، توانستم به صورت توافقی جدا شوم. در مورد بخشیدن تمام مطالباتم باید بگویم این کوچک‌ترین کاری بود که من می‌توانستم انجام دهم و این را از مکتب بزرگ پرسپولیس یاد گرفتم که عشق خریدنی نیست. در آخر هم ازهمه‌ی هواداران عزیز که همیشه به من لطف داشتند و حمایتم کردند و باشگاه بزرگ پرسپولیس، سرمربی، بازیکنان، کادرپزشکی، ماساژور و تدارکات تشکر می‌کنم. امیدوارم دعای خیرتان بدرقه ادامه‌ی راه من باشد.»

 اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار