۱۷:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۰

سیستم های ضد سرقت طلافروشی در حاجی آباد سارقان را نقره داغ کرد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، فرمانده انتظامی استان هرمزگان از ناکامی سارقان در سرقت از مغازه طلافروشی به دلیل فعال شدن سریع سیستم هشدار الکترونیک، سیستم دودزا و استفاده از شیشه های ضد گلوله در شهرستان حاجی آباد خبر داد. سردار...

سیستم های ضد سرقت طلافروشی در حاجی آباد سارقان را نقره داغ کرد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، فرمانده انتظامی استان هرمزگان از ناکامی سارقان در سرقت از مغازه طلافروشی به دلیل فعال شدن سریع سیستم هشدار الکترونیک، سیستم دودزا و استفاده از شیشه های ضد گلوله در شهرستان حاجی آباد خبر داد.

سردار غلامرضا جعفری صبح امروز (۲۹ فروردین ماه) در تشریح جزئیات این خبر گفت: برابر اعلام هشدار از طریق سیستم الکترونیک به مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ در خصوص وقوع یک فقره سرقت از مغازه طلا فروشی در مرکز شهر حاجی آباد، بلافاصله مأموران برای رسیدگی به موضوع به محل اعلامی اعزام شدند.

وی افزود: با حضور مأموران در محل مشاهده شد که سارقان که سه نفر بوده اند حدود ساعت هشت شب به سوی این طلافروشی تیراندازی نموده که خوشبختانه به علت هوشیاری صاحب مغازه و رعایت هشدارها و ملاحظات پلیسی و مجهز نمودن به سیستم های ضد سرقت و ویترین ضدگلوله سارقان ناکام مانده و با توجه به حضور مأموران و تجمع شهروندان از محل متواری شدند.

سردار جعفری با بیان اینکه خوشبختانه در این درگیری به کسی آسیبی وارد نشده است، اظهار کرد: بلافاصله ضمن صدور دستورات هوشیاری و آمادگی عملیاتی پلیسی، تیم ویژه ای از کارآگاهان مجرب بررسی صحنه جرم و دایره سرقت پلیس آگاهی در این زمینه تشکیل و تلاش برای شناسایی و دستگیری سارقان تا حصول نتیجه قطعی همچنان ادامه دارد.

وی در پایان با تأکید بر اینکه استان هرمزگان جایی برای جولان هنجارشکنان و اعمال مجرمانه نیست و پلیس با جدیت برابر قانون با آنان برخورد خواهد کرد، بیان کرد: سیستم هشدار الکترونیک و مجهز نمودن مغازه ها بالاخص طلافروشی و بانک‌ها به شیشه های ضد سرقت، آژیر، دوربین های مداربسته و … ضمن بالابردن ضریب امنیتی مغازه ها و منازل سبب حضور سریع نزدیکترین واحد گشتی پلیس را به محل فراهم می کند و از نظر بعد روانی نیز تضمین کننده احساس امنیت در بین شهروندان خواهد شد.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار