۱۱:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۲

سیدحسین حسینی فیکس استقلال

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، سید حسین حسینی سنگربان آبی پوشان که مقابل شهرخودرو به میدان رفت و عملکرد خوبی هم در این بازی به نمایش گذاشت و از عوامل پیروزی آبی پوشان بود، به احتمال فراوان جمعه شب هم از دروازه این تیم مقابل گل ...

خبرهای الان استقلال تهران | دعوای آبی پوشان و ملی پوشان بر سر این ستاره ملی پوش استقلالی / اولویت استقلال است یا تیم ملی! / منافع ملی چه زمانی در ایران باید مقدم شود؟ / مشکلات داخلی استقلال

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، سید حسین حسینی سنگربان آبی پوشان که مقابل شهرخودرو به میدان رفت و عملکرد خوبی هم در این بازی به نمایش گذاشت و از عوامل پیروزی آبی پوشان بود، به احتمال فراوان جمعه شب هم از دروازه این تیم مقابل گل گهر میزبانی می‌کند.

حسینی در غیاب رشید مظاهری مقابل شهرخودرو به میدان رفت و در دقایق پایانی بازی با چند واکنش خوب مانع از باز شدن دروازه استقلال و به تساوی کشیده شدن بازی شد و توانست دوازدهمین کلین شیت فصل آبی پوشان را رقم بزند.

دیدار تیم‌های استقلال و گل گهر در چارچوب هفته بیست و چهارم لیگ برتر از ساعت ۲۱:۵۰ جمعه شب به میزبانی آبی پوشان در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

 

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار