۱۱:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵

سورپرایز فوق العاده یحیی گل محمدی برای بازی با هوادار لو رفت!(۱۵ فروردین)/ چه تیمی بشه این پرسپولیس!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،در ادامه رقابت‌های لیگ برتر امشب پرسپولیس در خانه حریف به مصاف هوادار می‌رود. شاگردان گل‌محمدی برای رسیدن به صدر و کم کردن فاصله با استقلال، نیاز مبرمی به پیروزی دارند. به گزارش «شایانیوز» و به نقل...

نقل و انتقالات پرسپولیس | از پایان همکاری 10 ستاره با پرسپولیس توسط یحیی تا بیانیه باشگاه علیه یحیی گل محمدی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،در ادامه رقابت‌های لیگ برتر امشب پرسپولیس در خانه حریف به مصاف هوادار می‌رود. شاگردان گل‌محمدی برای رسیدن به صدر و کم کردن فاصله با استقلال، نیاز مبرمی به پیروزی دارند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ایسکانیوز؛ قرمزهای تهرانی در شرایطی به مصاف شاگردان رضا عنایتی می‌روند که در دور رفت نتوانستند در ورزشگاه آزادی از پس حریف خود برآیند و به تساوی ۲ بر ۲ رضایت دادند.

شرایط جدول و تعداد بازی های باقی مانده، پرسپولیس را در این دیدار خارج از خانه محکوم به برد کرده است. بنابراین یحیی گل‌محمدی چاره ای جز بازی هجومی ندارد و در همین خصوص شنیده‌ها حکایت از آن دارد که سرمربی سرخپوشان، قصد دارد در این دیدار از زوج عبدی – تمیروف در خط حمله تیمش بهره گیرد.

لازم به ذکر است که حامد لک به دلیل تنبیه انضباطی و سیدجلال حسینی و وحید امیری به علت مصدومیت غایبان پرسپولیس در این دیدار حساس هستند.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار