۱۷:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۰

سورپرایز بزرگ یحیی گل محمدی در ورزشگاه آزادی/ سوپرمن به میدان می رود

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از باشگاه خبرنگاران؛ چند روزی است که در مورد وضعیت علیرضا بیرانوند دروازه بان ملی پوش پرسپولیس ابهاماتی وجود دارد. این بازیکن در جریان بازی با اروگوئه دچار مصدومیت از نایحه کمر شد و مقابل سن...

نقل و انتقالات پرسپولیس | مشت کوبنده این لژیونر به تیم های لیگ برتری / آمادگی پرسپولیس برای پذیرش این فوق ستاره

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از باشگاه خبرنگاران؛ چند روزی است که در مورد وضعیت علیرضا بیرانوند دروازه بان ملی پوش پرسپولیس ابهاماتی وجود دارد. این بازیکن در جریان بازی با اروگوئه دچار مصدومیت از نایحه کمر شد و مقابل سنگال هم کی روش به او بازی نداد.

به نظر می‌رسید که علیرضا بیرانوند دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس به دلیل مصدومیت به بازی تراکتور هم نرسد و حتی روز گذشته در تصاویر رسانه رسمی پرسپولیس عکسی از او منتشر نشد، اما پیگیری‌ها نشان می‌دهد که این دروازه بان برای بازی امروز مشکلی ندارد و قرار است درون دروازه قرار بگیرد اگرچه در مورد وحید امیری قضیه فرق می‌کند و این بازیکن به بازی امروز مقابل سرخپوشان تبریزی نمی‌رسد.

پیش از این گل‌محمدی تصمیم گرفته بود مثل کی‌روش زیاد به امیری فشار وارد نکند تا این بازیکن به شرایط ایده‌آل بدنی برسد و از مصدومیت مجدد وی جلوگیری شود.

دیدار تیم‌های پرسپولیس و تراکتور امروز از ساعت ۱۷:۳۰ در ورزشگاه آزادی تهران آغاز می‌شود.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار