۰۷:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۸

سوتی جنجالی و جالب سریال جزیره+ فیلم دیدنی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، انتشار سکانسی از سریال جزیره که در آن بازیگر خانم این سریال، دیالوگ خود را فراموش می‌کند و مجبور به نگاه کردن به کاغذ می‌شود خبرساز شده تا آنجا که دامون قنبرزاده، منتقد سینما در یادداشتی به نقد نق...

سوتی جنجالی و جالب سریال جزیره+ فیلم دیدنی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، انتشار سکانسی از سریال جزیره که در آن بازیگر خانم این سریال، دیالوگ خود را فراموش می‌کند و مجبور به نگاه کردن به کاغذ می‌شود خبرساز شده تا آنجا که دامون قنبرزاده، منتقد سینما در یادداشتی به نقد نقش‌آفرینی میترا حجار در این سریال پرداخته است.

سوتی جنجالی و جالب سریال جزیره+ فیلم دیدنی

دامون قنبرزاده طی یادداشتی در اینستاگرام خود نوشت:

این سی ثانیه متعلق است به سریال «جزیره». اگر فکر می‌کنید من گشته‌ام نسخه‌‌ی تدوین‌نشده‌اش را پیدا کرده‌ام، سخت در اشتباهید. این دقیقاً نسخه‌ای‌ست که پخش شد. در عمرم سوتی‌ زیادی دیده‌ام اما این یکی چنان در اوج است که دلم نیامد ازش بگذرم! چند بار صحنه را بالاپایین کردم، از اول تماشا کردم، از آخر تماشا کردم، چشم‌هایش را بستم و به صداها گوش دادم، دوباره چشم‌هایم را باز کردم و صحنه را مرور کردم، اما چیزی از ارزش‌های این صحنه کم نشد.

حالا من اصلاً کاری به امیر مقاره ندارم که با آن صورت خشک و غیرقابل‌انعطاف که انگار روی پوستش رنگ زده‌اند، حتی نمی‌تواند نگاه درستی داشته باشد. فقط کافی‌ست دقت کنید به نگاهش وقتی که کیف میترا حجار روی زمین می‌افتد. انگار یک نفر از پشت، نوک خنجرش را در بدن مقاره فرو کرده و او هم سیخکی نشسته و مجبور است دیالوگ بگوید. بعد انگار چسب زده‌اند روی صندلی‌اش که تکان نخورد. نوع گردن کشیدنش برای تماشای کیف که از دیدرسش خارج شده هم خیلی باحال است. به او گفته‌اند فقط بشین و بگو. مبادا جُم بخوری … خلاصه که امیر مقاره تکلیفش معلوم است.

به تازگی ویدیویی از قسمت ششم سریال نمایش خانگی «جزیره» در فضای مجازی وایرال شده که در این دسته‌ قرار دارد:

در این سکانس از سریال، مهشید با بازی میترا حجار و ارشد با بازی امیر مقاره در حال صحبت کردن هستند که مهشید می‌گوید: “پدرت احتملا ازت خواهد خواست…” سپس لحظه‌ای مکث می‌کند و با نیم‌نگاهی سریع به پایین کادر، جمله را اصلاح می‌کند و می‌گوید: “پدرت احتمالا تاکید می‌کنه …”
تصوری که با دیدن این صحنه در ذهن مخاطب شکل می‌گیرد این است که در بازبینی صحنه‌ها توسط تدوینگر، اصلاح قسمت اول دیالوگ میترا حجار به درستی انجام نشده است.
تا این لحظه عوامل سازنده «جزیره» به این موضوع واکنشی نشان ندادند.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار