۲۲:۳۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۳

سوال مهم شب/آیا پرسپولیس با تیم امید به مصاف صنعت نفت می رود؟!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از خبرورزشی،سوال مهم شب/آیا پرسپولیس با تیم امید به مصاف صنعت نفت می رود؟!. سرمربی تیم پرسپولیس در پایان بازی با آلومینیوم اراک همانند دیدار با فولاد بسیار عصبانی بود و علاوه بر صحبت های جنج...

خبر مهم و فوری برای هواداران پرسپولیس / شماره پیراهن بازیکنان سرخ پوش مشخص شد + اسامی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از خبرورزشی،سوال مهم شب/آیا پرسپولیس با تیم امید به مصاف صنعت نفت می رود؟!. سرمربی تیم پرسپولیس در پایان بازی با آلومینیوم اراک همانند دیدار با فولاد بسیار عصبانی بود و علاوه بر صحبت های جنجالی یک تصمیم مهم را به  رسانه ها اعلام کرد. او خطاب به خبرنگاران گفت: همین طور ادامه می‌دهیم و با تیم امید به مسابقات می‌رویم تا ببینیم چه اتفاقی می‌افتد.

اینجا یک سوال مهم پیش می‌آید؛ آیا تیم پرسپولیس می‌تواند با بازیکنان امید در مسابقات لیگ برتر شرکت کند؟

حضور تیم امید به جای پرسپولیس در مسابقات لیگ برتر قانونی نیست و تنها بازیکنانی که در لیست تیم پرسپولیس به عنوان بازیکنان جوانان و امید جای گرفته‌اند، می‌توانند تیم را در مسابقات لیگ برتر همراهی کنند.

هر تیم لیگ برتری برای پر کردن لیست علاوه بر بازیکنان بزرگسال و زیر ۲۳ سال و زیر ۲۵ سال می‌تواند تعدادی از بازیکنان رده سنی جوانان و امید را وارد لیست کند و بازیکنان جوانان و امیدی که در لیست تیم بزرگسالان پرسپولیس جای گرفته‌اند، می‌توانند در هفته‌های آتی برای تیم پرسپولیس در لیگ برتر به میدان بروند.

با این حال بعید است تیم پرسپولیس به این خواسته یحیی گل محمدی تن دهد و به نظر می‌رسد، پرسپولیس در بازی با صنعت نفت با نفرات اصلی در آبادان به میدان برود.

 اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار