۱۸:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱

سوارز تا ساعت ۳ بامداد شکست تیمش را تماشا کرد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، سوارز تا ساعت ۳ بامداد شکست تیمش را تماشا کرد. لوئیز سوارز بازیکن تیم ملی اروگوئه که برای بازی با شاگردان کی روش در اتریش به سر می برد، نظاره گر شکست و حذف تیم باشگاهی خود از رقابت های جام حذفی بو...

سوارز تا ساعت ۳ بامداد شکست تیمش را تماشا کرد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، سوارز تا ساعت ۳ بامداد شکست تیمش را تماشا کرد. لوئیز سوارز بازیکن تیم ملی اروگوئه که برای بازی با شاگردان کی روش در اتریش به سر می برد، نظاره گر شکست و حذف تیم باشگاهی خود از رقابت های جام حذفی بود.

وب سایت elobservador در خبری با تیتر “لوئیز سوارز تا ساعت ۳ بامداد در اتریش به تماشای حذف ناسیونال نشست”، نوشت: هم سوارز و هم سرخیو روشه سنگربان تیم ملی اروگوئه در هیچ کدام از ۲ دیدار ناسیونال در جام حذفی حضور پیدا نکردند.

با توجه به اختلاف زمانی میان اتریش و اروگوئه، بازی ناسیونال و رامپلا جونیورز در ساعت ۳ بامداد به وقت وین به پایان رسید و به همین دلیل، سوارز برای تماشای دیدار تیم باشگاهی خود، تا آن ساعت بیدار مانده بود.

لوئیس سوارز بهترین گلزن تیم ملی اروگوئه در وین اتریش حضور دارد تا از ساعت ۱۳ روز جمعه (به وقت اروگوئه) در دیداری دوستانه به مصاف ایران برود. سپس آبی‌های آسمانی روز سه‌شنبه در اسلواکی با کانادا بازی خواهند کرد.

سوارز تا ساعت ۳ صبح به وقت اتریش به تماشای حذف ناسیونال از کوپا اروگوئه نشست. دیداری که با نتیجه سه بر صفر به سود رامپلا جونیورز به پایان رسید.

مهاجم سرشناس تیم ملی اروگوئه استوری را در حساب اینستاگرام خود منتشر کرد که در آن رایانه ای را نشان می دهد و در آنجا مسابقه ناسیونال را تماشا می کند. سوارز در این باره نوشت: “بازی را با سرجیو روشه تشویق می کنیم.”

متأسفانه با وجود علاقه سوارز به دیدن دیدار تیم باشگاهی او، اما این تا دیر وقت بیدار ماندن به او کمکی نکرد و ناسیونال با شکست در این بازی، از دور رقابت ها کنار رفت.

اندیشه معاصر را در اینستاگرام دنبال کنید.

برای عضویت در کانال اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار