۱۹:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۷

سنگ تمام ساپینتو برای دربی/ سورپرایز باورنکردنی ساپینتو برای هواداران استقلال

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از خبرورزشی؛ استقلال روز ۲۹ آذر به مصاف پرسپولیس در هفته دوازدهم لیگ برتر می‌رود. این تیم امروز هم یک دیدار تدارکاتی مقبل نفت مسجدسلیمان برگزار کرد که بازی با تساوی یک بر یک به پایان رسید ام...

تهدید باشگاه استقلال توسط گزینه سرمربی گری اروپایی / رفتار کنترل نشدنی این سرمربی / آجورلو و بازکنان مراقب رفتارشان باشند!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از خبرورزشی؛ استقلال روز ۲۹ آذر به مصاف پرسپولیس در هفته دوازدهم لیگ برتر می‌رود. این تیم امروز هم یک دیدار تدارکاتی مقبل نفت مسجدسلیمان برگزار کرد که بازی با تساوی یک بر یک به پایان رسید اما ترکیب امروز نشان داد ممکن است ساپینتو برای دربی یک سورپرایز داشته باشد.

از آن‌جا که عارف غلامی از ناحیه همسترینگ مصدوم است و به بهبودی کامل نرسیده و در دیدار امروز هم حضور نداشت، سیاوش یزدانی و سیلوا ترکیب خط دفاعی آبی‌پوشان را تشکیل دادند. ساپیتو شخصا به بازی غلامی علاقه دارد اما این بازیکن حدود ۱۰ روز از تمرینات گروهی تیمش دور بوده و اگر غلامی به هر دلیلی به دربی نرسد یزدانی سورپرایز ساپینتو خواهد بود.

یزدانی از ابتدای فصل تاکنون حتی یک دقیقه هم برای استقلال بازی نکرده و حسین مرادمند دیگر مدافع آبی‌پوشان هم تنها ۹۰ دقیقه برای تیمش به میدان رفته است.

 

اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار