۱۶:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۹

سنگ تمام اینفانتینو برای تاج+جزئیات

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصربه نقل از خبرورزشی،سنگ تمام اینفانتینو برای تاج+جزئیات.صحبت های دیروز رئیس فیفا در خصوص جام جهانی قطر و به ویژه تیم ملی ایران در رسانه های مطرح دنیا خبرساز شد. درخواست مهم ایران از فیفا؛ امنیت جانی ...

سنگ تمام اینفانتینو برای تاج+جزئیات

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصربه نقل از خبرورزشی،سنگ تمام اینفانتینو برای تاج+جزئیات.صحبت های دیروز رئیس فیفا در خصوص جام جهانی قطر و به ویژه تیم ملی ایران در رسانه های مطرح دنیا خبرساز شد.

درخواست مهم ایران از فیفا؛ امنیت جانی و روانی تیم ملی فوتبال ایران/ واکنش فوری اینفانیتو بعد از جلسه با تاج

سخنگوی فدراسیون فوتبال ایران در مورد اظهارات اخیر رئیس فیفا در ویژه برنامه جام جهانی گفت: این نشان داد که آقای اینفانتینو خیلی حرفه ای به موضوع نگاه کرد و موضعی که نشان داد متناسب با جایگاه او بود. یک سری فضاهای کوچک گاهی برخی را اسیر می کند. بالاترین مقام فیفا و فوتبال جهان در مورد موضوع این گونه صحبت می کند ولی برخی جسته گریخته حرف هایی می زنند و فکر می کنند که همه مردم دنیا همین چند نفر هستند.

اینفانتینو

اینفانتینو

او با اشاره به حمایت هواداران از تیم ملی ایران در محل برگزاری جام جهانی ۲۰۲۲ افزود: از فردا شب خواهید دید که ایرانی های هوادار تیم ملی چه کاری خواهند کرد و چه سنگ تمامی خواهند گذاشت.

اینفانتینو

اینفانتینو

 

اصولی از دیدار اخیر تاج و اینفانتینو صحبت کرده و در خصوص محتویات این دیدار تاکید کرد: مواضع آقای اینفانتینو بیان کننده حقیقت بود. فدراسیون فوتبال مکاتبه کرد که طبق اصول و پروتکل ها، بچه های ما باید در یک فضایی باشند که امنیت جانی، روحی و روانی دارند. ما در این زمینه ورود کردیم و حق ملی ماست.

اینفانتینو

اینفانتینو

آقای تاج در همین زمینه توضیحاتی به آقای اینفانتینو ارائه کردند و دیدید که اتفاقاتی رخ داد و یک مقدار جمع شد. در رده های پایین تر و ابعاد کوچک تر هم باید این موارد رعایت شود.

 اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط